Moderátor: Moderátori
Medzi ZV a Šahmi by sa situácia pokojne dala riešiť pár obchvatmi (kľudne aspoň čiastočne v trase RC) a skutočná RC by sa medzičasom stavala tam, kde to viac treba.
Mimochodom, snáď nejdeš porovnávať trať Budapešť - Ostrihom s traťou Zvolen - Šahy? Aj u nás sa nedávno zmodernizovala napr. ako-tak porovnateľná trať BA - DS. Týmto netvrdím, že súhlasím s jej uzavretím.
devil napísal:johhan, aj juzna R3 je core ale aj keby nebola snad si nemyslis ze tranzit E77 bude chodit po E75 alebo inej trase vzdialenej stovky km lebo eurouradnici to tak chcu.
devil napísal:iste poloprofil R11,5 a C11,5 je viac-menej to iste. ale mas pocit ze sa tam aspon nieco planovalo ? npr. taky obchvat KA, medzi kamionmi na ceste a budovami v centre je 1-2 m "siroky" chodnik.
devil napísal:asi to nebol vhodny priklad. ale akiste by nebol problem najst ine trate, dalej od BP kde nikto nerusi osobnu dopravu hoci urcite nie je rentabilna.
Na trase nie su 3 tunely ale 2, aj to je z nich jeden neisty.
V tomto článku píšu o plánovaní tejto trasy i toto:kares napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=19596
Na Donovaly staci z obidvoch stran dobudovat kvalitnu cestu prvej triedy 2+1. Tranzit medzi BB a RK je zanedbatelny. Trasa E77 sa kludne moze presunut na R3 cez Turciansku kotlinu a na rovinu okolo Levic. Kde ma ovela vacsiu obsluznost uzemia, ako cez uzke udolia medzi ZV a Sahmi, kde okrem Krupiny nic nie je a cez kopce medzi BB a RK, kde vobec nic nie je.
bonik-r napísal:Ak by sa tahala R3 HB-LV-Sahy, rozumne, jej cast je mozne v buducnosti vyuzit na peaz s R7
Andrej napísal:Na to musi dat odpoved EU, ci jej na core TEN-T koridore budu stacit obchvaty (ktore tiez nie su najlacnejsie), alebo aspon R.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.