Tomas PO napísal:aquila napísal:lebe by sa museli menit signalizacne panely, ktore maju len 60 80 100
Ved to je novy tunel, nie su tam uz FULL LED panely?
nie je to for, a nie su tam full led.. teda svietia ledky, ale s fixnou poziciou
Moderátor: Moderátori
Tomas PO napísal:aquila napísal:lebe by sa museli menit signalizacne panely, ktore maju len 60 80 100
Ved to je novy tunel, nie su tam uz FULL LED panely?
expwy napísal:Mimochodom všetky prevádzkované tunely sú postavené na návrhovú rýchlosť 80 kmh a norma jasne hovorí, že v tunely nesmie byť povolená vyššia rýchlosť ako je návrhová.
ide o rozdiel rychlosti. Na dialnici v intravilane je max 90, takze znizenie na 80 je len mierne. V extravilane je to vsak spomalenie z 130 na 80, cize o 40%. Je to ekvivalent 50tky-60tky na obycajnej ceste mimo obce.
aquila napísal:intenzita 65 000 za 24 hodin .. vidno, ze tunel mal zmysel a tie dve rury budu casom malo .. skoda, ze sa aspon smerom z mlynskej von z mesta nepostavili tri pruhy ako sa povodne planovalo ala pruh pre pomale vozidla ..
Vlados napísal:Pod železničný most by sa dva BUS pruhy nevošli...
Vlados napísal:Písal som 50% z cenu rúry... a ako by sa to premietlo do ceny celej stavby by záležalo na akom úseku by boli 3 pruhy.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.