od Milos » 02. Júl 2013 13:20
Napojenie na súčasnú R1 by malo byť podľa môjho názoru také, ako píše Andrej, čiže napojenie - priame pokračovanie (nie cez pripájaciu rampu) na most na R1 pri Váhovciach cez vodné dielo Kráľová. Starú R1 od TT napojiť priamymi vetvami na ňu, smer BA - Sereď by stačilo vratnou vetvou alebo vôbec. Okolo Sládkovičova buď popri I/62 akebo ako píše Aquila, bližšie ku Galante (trocha by to však predĺžilo trasu na NR, ale zase nie až tak ako navrhované varianty). A od D4 po Senec či už v hnedom alebo modrom variante, každopádne treba modifikovať napojenie na D4 tak aby R1 plynule pokračovala až na Galvaniho. Parametre by som ale nemenil už od D4, ale až pred D1 by sa menili na obyčajný privádzač , tam sa už tomu "esíčku" nedá vyhnúť. Potom je otázka, v akých šírkových parametroch to celé stavať. Je to na zváženie - taká S5 za Viedňou (hoci je "len" S, má už na prvý pohľad lepšie šírkové usporiadanie než A22 pred odpojením S5 (A22 je tam síce tuším na kuse 3+3, ale chcem poukázať hlavne na šírku odstavného pruhu).