Moderátor: Moderátori
expwy napísal:S variantom C sa už vôbec neuvažuje, realizovať sa pôjde variant A2.
R7 sa bude od Bajkalskej až po Dunajsku Lužnú stavať 2+2 so širším stredným deliacim pasom, aby sa v budúcnosti dal cely úsek bez problémov rozšíriť na 3+3 pruhy.
D4 medzi MUK Ketelec a MUK Ivanka-Sever s D1 bude direkt na 3+3 pruhy.
D4 medzi MUK Rusovce a MUK Ketelec a Rusovsky most cez Dunaj bude na 2+2 pruhy so 4 metrovým odstavnym pruhom, ktorý v čase špičiek bude môcť byt využity ako plnohodnotný jazdný pruh. Na núdzové zastavenie budú navyše núdzové odstavné zálivy.
PREDBEŽNÉ OZNÁMENIE - Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) a dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR) pre stavbu: Rýchlostná cesta R7 Bratislava Ketelec - Bratislava Prievoz. Hodnota 1 700 000,0000 EUR
aquila napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=18789
mna by len velmi zaujimalo co sposobilo taky skokovy narast ceny tohto useku ...
lebo kedysi bol odhad na urovni nieco cez 70 mio euro, potom pri EIA to vyslo meistami na 265, a teraz zrazu ze 226.5 miliona .. to by mi pride sialene draha cena na to ze na tom useku bude vlastne len jedna trosku komplikovanejsia MUK, a jedna ciastocna MUK,pricom sa nebude vlastne vobec upravovat rondel pod pristavnym mostom a ani MUK ketelec, nebude sucastou tohto useku.. cena je celkovo skoro miliardu za kilometer .. to uz sa za tu cenu mohlo rovno robit na 3+3, lebo sak to je drahsie ako tunel ..
za tu cenu si viem predstavit aby sa to postavilo na 3+3, prerobil rondel, slovnaftska sa rozsirila na 2+2, urobila sa tam plnohodnotna MUK ...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.