Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Mne sa zda, ze na Slovensku je standardom, cakat desatrocia na D/RC (Visnove ). Takze v tom ziaden problem nevidim. Urcite je lepsie ak sa naplanuje poriadna Rka a to sa postupne aj urobi, nez ze sa zacne robit nejaka jednotka, ktora ked sa nahodou o 10 rokov dokonci, tak uz nebude postacovat.
black1 napísal:ake su intenzity v okr. NZ a ake napr na nedokoncenej R2, R3 popripade R4. Zbytocne riesit tento usek, kazdy kto sa chce dostat do BA sa napoji na R1 a vezie sa pohodlne az do BA...
Andrej napísal:Nestavaju sa, pretoze vsetci a vsade cakaju spasonosne na D alebo R. A tak isto hlupo boli nastavene projekty v eurofondoch.
Mozem samozrejme spomenut aj ine pozitivne priklady - I/59 DK (malo sa podla teba cakat 10-20 rokov na R3?), I/50 Ruzova Osada (este sa sice nezacalo, ale R2 je v nedohladne), I/65 Kremnicke Bane ci reko betonky (detto).
Mas pravdu, ze sa na cestach I. tr. dokopy nic nepostavilo, a prave to je ten problem, ktory musime pochopit a tento stav realne zmenit. V CR to pochopili uz davno a vysledky su vynikajuce.
Zhruba pred 30 rokmi sa ešte na slovenských školách vokatív vyučoval ako existujúci pád (tzv. 5. pád) a slovenčina mala vtedy 7 pádov. Dnes všetky relevantné jazykové príručky a učebnice vokatív za pád nepovažujú. (7 - 1 = 6)
R7 NZ - DS by bol urcite velky bonus pre nas (sam som z okr. NZ) ale z druhej strany nemame daleko R1ku, cize radsej nech rozostavaju juznu R3 a dokoncia R2.
pohodak napísal:len mala vsuvka, II/502 sice dvojpruhova je ale ma aj 4 zuzenia na 1-pruh (pri policajtoch, potom pri figare, potom pri McDonalde a pri Palme) kde sa vzdy tvoria pekne zapchy...a to este nehovorim o inteligentne poriesenych semaforoch kde je cela racianska stale nastavena na 60km/h (ale to je problem celej BA) a ako bonus su semafory pri kauflande ktore niesu zosynchronizovane s nicim a ceresnicka na torte je dalsi semafor 100m dalej pri technopointe ktory si tak isto zije vlastny zivot
Qwert napísal:Štúdiu realizovateľnosti by malo spraviť aj na R7 východne od NZ a R8. Aspoň by sa ukázalo, že sú nepotrebné a namiesto toho by sa tam mohli začať plánovať preložky ciest prvej triedy.
DrX napísal:Ak sa ta studia bude robit objektivne, tak to takto v ziadnom pripade vyjst nemoze. Dorobena R7+R2 bude o 80km kratsie spojenie Vyhod-BA nez naokolo blizsie, takze v momente dokoncenia by na seba stiahla vsetku dopravu cez pacholand, aj z PO aj zo vsetkeho na sever vychod od PO (+cely KE kraj a juznu polku BB kraja). A presne preto sa ta studia samozerejme objektivne nespravi
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.