Moderátor: Moderátori
aquila napísal:to by bol moc optimisticky scenar, ktory by popieral R1 smerom na BB ... co dost pochybujem .. ale priam sa to tam nuka ..
sergej napísal:Chlapi, len naznacujeme, ze R1 by mala pokracovat do Kosic a nie koncit v BB...
Nevadí. Všimol som si to na google_maps, ale to nie je až taký problém, nebudem preto rýpať. Prehodí sa to zrkadlovo. V "princípe" sa to môže nejako takto riešiť. (Laikov názor .)ANDi napísal:Ale som vas doplietol Tiez by som najradsej pretrasovanie R1 na KE, ako paralela k D1...
A ak si moj obrazok zvrtnete o 120 stupnov, tak aj tak nesedi, lebo je zrkadlovo... Totiz sucasna rampa iduca od BB ide popod R-ku.
Domnievam sa taktiež, ak by BB ostala alebo i neostala apendixovito pripojená na zvyšnú sieť D a R v SR, tak by malo byť spojenie rýchlicou medzi BA a KE cez NR, ZV, LC, RV prioritne vedené, ako tzv. hlavný ťah juhom SR, čiže by sa mohol celý tento ťah označiť ako R1. Ale nie je dôležité, aké "meno" bude mať, pokojne môže byť/ostať s dvoma názvami, ako je to v súčasnosti. (Chyba/nekoncepčnosť nastala na počiatku definovania a pomenovania úsekov siete D a R, ktovie či je to ešte možné napraviť [strach o fondy z EÚ, apod.]). Ak by to (pre)šlo, potom by pod názvom R2 mohla byť trasa (CZ –) TN – BN – PD – [ZH – ZV] – BB (– RK). Smer ZV – BB by zostal ‚stavebne‘ sťa hlavný ťah a ZV – DT ako vedľajší, aby sa nemusela(-li) križovatka(-y) nasilu prebudovávať, pokiaľ to nie je potrebné. Aj keď v budúcnosti bude asi viac áut jazdiť smerom na KE ako na BB. (Obdobné križovanie je D1 s D3 neďaleko Hričovského Podhradia. Ale tu zostáva D1 hlavný ťahom naďalej, D3 je vedľajším – prípojným, ak sa nemýlim.)sergej napísal:Chlapi, len naznacujeme, ze R1 by mala pokracovat do Kosic a nie koncit v BB...
KN.SK napísal:(Chyba/nekoncepčnosť nastala na počiatku definovania a pomenovania úsekov siete D a R, ktovie či je to ešte možné napraviť [strach o fondy z EÚ, apod.])
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.