Moderátor: Moderátori
Urcite D3 nezoberie vsetky kamiony z Oravy, ale cast sa presunie. To zalezi od toho, odkial kam tie kamiony idu. Uz v roku 2010 mal priechod Svrcinovec 4940 NA/24, kym priechod Trstena len 1662 NA/24h. Cize Trstena sa moze dostat pod tisicku otvorenim D3 a I/11+D3 Svrcinovec - Cadca moze prekrocit 7 tisic NA/24h v roku 2018.
Sentilj napísal:Financovanie len zo štátneho rozpočtu, žiadne €-fondy takže na R3 Nižná si ešte počkáš....
Pritom ideálny úsek kde začať výstavbu aspoň v polovičnom tempe, možno by sa mohli vyjadriť veci znalejší - je to výrazný rozdiel v cene ak by sa napr. tento úsek budoval pomaličky 5-6 rokov?
aquila napísal:cim dlhsie budujes, tym je to paradoxne drahsie, cize taka cesta nevedie
skor by viedla cesta smerom, nech tlacia na optimalizaciu projektu, lebo napriklad to odpocivadlo ako aj MUK nizna spolu s privadzacom je podla mna hlupost a radsej nech to radsej ozaj potiahnu po podbiel .. a ked uz chcu tak nech sa urobi pri podbieli MUK na II/584 a nizna by mala obchat.
ale na toto by podbiel podla mna nepristupil, keby sa doprava zrazu rozliala aj na II/584 ..
Priznam sa ,ze sa takmer nic nevyznam do problematiky eurofondov a preto som prekvapeny ,ze tato trasa nepojde cez eurofondy, nakolko je to medzinarodna trasa E77.
devil napísal:eurofondy proste nestacia, a konkretne na R3 sa nezvysili preto lebo bola uprednostnena D3 a par ludi dokonca veri tomu ze ak bude D3 tak kamiony uz nebudu jazdit cez oravu ale cez kysuce.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.