chýba oplotenie..
ale nie.. vážne, jediný seriózny dôvod, ktorý ma momentálne napadá je nedbalosť, resp. nezáujem kompetentných úradníkov.. ako sme sa dnes dozvedeli, rekonštruovalo sa to za európske peniaze ako cesta prvej triedy a najbližších 5 rokov sa na tom nič meniť teda nemôže..
veci typu chýbajúca paralelná komunikácia alebo absentujúce alternatívne napojenie Lehoty pod Vtáčnikom a Podhradia sú podľa mňa len prázdne reči do vetra, keďže všetci vieme, že na Slovensku existujú aj iné úseky RC bez paralelných komunikácii.. a absentujúce napojenie Lehoty pod Vtáčnikom a Podhradia mimo RC tiež nie je úplne najvážnejší problém.. treba si totiž uvedomiť jednu vec, a to že tento úsek R2 by mal byť vedený ako úsek RC bez úhrady.. v opačnom prípade by to totiž bolo nanajvyš postavené na hlavu.. asi ako keby ste dnes chceli spoplatniť prieťah R1 Banskou Bystricou.. mestá Nováky a Prievidza sú veľmi previazanou aglomeráciou.. denne po tejto štvorprúdovke dochádzajú tisíce ľudí do práce a do škôl (v Novákoch sú bane - asi najväčší zamestnávateľ v regióne, NCHZ, elektráreň, VOP, porfix, atď.. a to nerátam rozvinutý gumárenský priemysel v Dolných Vesteniciach..) tento kratučký úsek budúcej R2 je naviac aj súbeh dvoch ciest 1. triedy.. dve jednotky bez alternatívnej paralely s úhradou.. tak to by bol ďalší slovenský unikát
sečteno podtrženo.. k tomu aby sa táto cesta preklasifikovala na R2 treba akurát vylúčiť z premávky cyklistov a chodcov (ruku na srdce.. kto z vás tam v posledných rokoch videl nejakého cyklistu alebo chodca? ak zapátram v pamäti.. tak jednoho cyklistu by som tam v tomto roku našiel, ale len jednoho..)
cyklistov a chodcov automaticky z úseku vylúčime osadením značiek začiatok a koniec RC, čím vlastne už automaticky plníme druhú požiadavku na to, aby sme cestu preklasifikovali.. netuším z akého titulu boli v článku (
viewtopic.php?f=35&t=20979) spomenuté aj motocykly a poľnohospodárske stroje.. pokiaľ viem, tak motocykly na RC môžu a poľnohospodárske stroje majú viacero možností ako cestu obísť.. dokonca majú vybudovaný aj samostatný nadjazd ponad R2.. už nám teda chýba len osadenie tabúľ so snížením MPR pred dvomi predmetnými zákrutami zo 110, resp. 130 km/h na 90 km/h a keby sme chceli byť fakt veľmi pedantní, tak teda pri troche šťastia aj dobudovať to chýbajúce oplotenie pozdĺž RC proti vysokej zveri.. no.. a RC je hotová..