Moderátor: Moderátori
„Nie každý to ovláda. Šofér, ktorý tadiaľ prechádza po prvý raz, má čo robiť. Taký, ktorý si to nevie vypočítať, musí v zákrute prejsť aj do protismeru, aby si neodrazil skrine pod návesom. Osobným autom sa to totiž tak nezdá, ale zákruty na horskom priechode sú v poriadnom stúpaní. S plne naloženým nákladom je čo robiť, keď napríklad musíte zastaviť a potom pohnúť do kopca,“ vysvetlil nám 45-ročný kamionista Anton Verbovský z Ľubotíc pri Prešove.
Verbovský prejazdil za 20 rokov takmer celú Európu i Rusko. V súčasnosti vozí tovar každý týždeň z Prešova do Paríža. Pri uzavretom tuneli na Branisku a nutnej obchádzke spáli s plne naloženým nákladom o 20 litrov nafty viac.
peterle napísal:Musia svietiť intenzívne, aby boli viditeľné aj v zadymenom tuneli. Asi súčasť opatrení po katastrofách v alpských tuneloch, kde jedným z problémov boli slabo viditeľné núdzové východy.
Ale neboj, prejde pár dymiacich tatroviek, sadze sa usadia na ledkách a oči to už ťahať nebude
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.