Moderátor: Moderátori
mikeBoss napísal:Ja v tom OPD vidím stále len Žilinu dokola... to je nejaké vyvolené mesto???
jarino napísal:Som zvedavý, čo v rámci Tepličky máme rozumieť pod pojmom nadväzujúca železničná infraštruktúra v uzle ZA. 320 miliónov je veľa.
johhan napísal:mikeBoss napísal:Ja v tom OPD vidím stále len Žilinu dokola... to je nejaké vyvolené mesto???
Ani nie, vždy sa totižto "politicky" stavali lahké a rýchlopostaviteľné úseky tak aby sa dali tej ktorej vláde otvárať pred voľbami .. až sa všetky ľahké a pripravené úsek minuli a zostali náročné tunelové
okorec napísal:Juh ma komplet postavenú R1 a čoskoro ide do stavby výrazná časť R7. Východ ma súvislú diaľnicu medzi LM a PO, medzi PO a KE a medzi KE a HU, a do výstavby idú ďalšie dva úseky. To, že nie je postavený práve presne ten úsek, ktorý by sa tebe páčil, je len tvoj osobný problém.
1. Na "juhu" žijú "aj" Slováci a tvoria tu celkovo väčšinu, len v okresoch DS a KN sú v menšine.Laco napísal:... prakticky cely juh SK je nieze zanedbavany, ale vyslovene ignorovany - asi lebo madari, inak si to neviem vysvetlit. ibaze aj oni pracuju a odvadzaju dane tomuto statu...
Smutné je, že sa opäť spoliehame len na nadradenú infraštruktúru a totálne ignorujeme cesty II-III.triedy. Napr. cesta I.tr. DS-NZ by mala obrovský efekt a pritom sa vôbec nepripravuje jej výstavba.
Rozdiel dĺžky medzi aktuálnymi variantmi BA-KE Oľšany na D1 vs. R1+R2 je +- 30 km, resp. +-6%.
ked mam porovnat R1+R2 a R7+R2 z haldiska prepojenia BA-KE v sucasnosti, tak je to urcite v prospech R1+R2. no priznam sa ze som nevedel, ze je tam pri LC az tak narocny teren. ale zas R7 BA - NZ (resp. po Koltu / Caku) by sla po totalnej rovine... a nakolko sa v cenach neorientujem, tak o nich radsej nebudem mudrovat
Laco napísal:tiez nechapem preco neexistuje normalne spojenie DS-NZ. este SA-NR ako tak existuje (cez GA a po II/507), ale DS-NZ nic. teda "nieco" tam predsa len je - parkrat som siel cez Bodzianske Luky - koniec sveta
devil napísal:nie je tam taky narocny teren aj geologia je podstatne priaznivejsia, zadrhel je v tom ze pokial by niekto chcel lacnu R7 musela by ist na sahy a dalej pri rieke ipel a bola by viac klukata cize trasa by sa predlzila. ovela efektivnejsia cesta je E58 (schvalne nepisem R1+R2) hlavne ak by sa dostavala po BA.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.