Moderátor: Moderátori
To mi pride zas ako take planovanie na slovensky sposob, VRT sa potencialne bude riesit po r. 2030 tak to tetaz zastavajme. Ziadne zmyslanie do buducna na urovni uzemnych planov...
stanley napísal:to nemyslite snad vazne ze usek SNV-PP padol (ocakaval som na 100% ze ho budu robit uz od buduceho roku spolu s uzlom Zilina-aspon tak tvrdili nabeton ZSR/resp ZSSK v oficialnom vyhlaseni!!!tak co maju znamenat tieto nove spravy???to su nejake kacice???) a s nim aj velmi ocakavany a potrebny usek Cadca-hraniceSR/CR , cize zas sme sa nikam nepohli, naopak toto znamena dalsiu spiatocku.. cele zle!!!
jarino napísal:Projekty schválené v druhej výzve CEF sú pred podpisom zmluvy o grante.
Tretia výzva má byť uzavretá 7.2.2017. Mali by byť predložené projekty Čadca - hranica SR/ČR a Implementácia ERTMS na úseku DNV - hranica SR/ČR.
Projekty:
Dostavba zriaďovacej stanice Žilina - Teplička a nadväzujúcej železničnej infraštruktúry v uzle Žilina, 340 miliónov, CEF/OPII
Elektrifikácia trate Bánovce nad Ondavou - Humenné, 114-140 miliónov, OPII
Elektrifikácia trate Haniska pri Košiciach - Moldava nad Bodvou, 58,7 milióna, OPII
Čadca - hranica SR/ČR, 79,2 milióna, CEF/OPII
Implementácia ERTMS na úseku DNV - hranica SR/ČR, 87,3 milióna, OPII/CEF
Palúdza - Liptovský Hrádok, 282 miliónov, OPII/CEF
Poprad-Tatry - SNV, 472 miliónov, OPII/CEF
Kysak - Košice, príprava pozastavená, nastáva zmena projektovania vedenia trate
Úprava infraštruktúry pre grafikon verejnej dopravy 2020, 109,8 milióna
Krásno nad Kysucou - Čadca, 78 miliónov, príprava pozastavená, nastáva zmena projektovania vedenia trate
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.