Moderátor: Moderátori
Ersek vyzera super. Zvlast v porovnani s megalomanskym manipulatorom Auxtom viewtopic.php?f=35&t=21758 , ktory miesto toho, aby sa snazil o efektivne riesenia, spolu s Brecelym v pohode chceli podpisovat predrazene megalomanie na severe (D3, D1 PO, R4 SO PO) a este rozmyslali, ako kvoli tomu podviest EU a vypumpovat zo stat.rozpoctu neobmedzene peniaze na dotovanie toho megalomanstva cez NDS (tym, ze by ju vyradili zo statistik zadlzenia statu). Ersek by mozno mohol urobit aj to najdolezitejsie: spojit SSC a NDS, aby sa usetrilo na byrokratoch a aby sa lahsie mohli riesit veci kapacitnymi jednotkami.
Toto nie je o value for money, ale o sedliackom rozume.
len taka zaujimavost ze tento bojovnik za druhu ruru pochadza z krompach....
ja by som sa vratil k tym intenzitam podla aj konzervativnejsieho predpokladu scitania dopravy by 20 000 cova intenzita bola prekrocena v roku 2025. Myslim si ze toto je realnejsie cislo nez 2022 aj ked ja osobne by som to posunul este trochu dalej tak na roky 2027-2030. Vieme, ze intenzita dopravy je umerna aj poctu obyvatelov, a s tym ma SR dlhodoby problem.
aquila napísal:auxt je asi najvacsi narcis a hlupak na cele NDSke co sme doteraz mali .. ako napisat taketo nieco, tak si zasluzi hodinovu vypoved...Toto nie je o value for money, ale o sedliackom rozume.
i15 napísal:už visí na kandelábri a jeho rodina žije mimo SK
Spojiť demografiu a intenzity je dosť zaujímavé, ale odveci. Stačí vysoká nezamestnanosť a mobilita obyvateľov je nižšia preto má Východné a Južné Slovensko rezervy. Či za prácou či za relaxom.
Je dosti naivné si myslieť, že celý tranzit z PL pôjde cez Ostravu...pozrite si mapu PL...asi malokto z východu PL pôjde na Ostravu...
devil, keď už tu vyťahuješ kto odkiaľ je, tak uveď odkiaľ si ty sám, "bojovník proti rúre". Keď už si začal sám takto argumentovať, tak sa neokúňaj...
Lorenc napísal:Iste. Veď preto sa ruší VRT na Žilinu. Lebo to je paralelný koridor ferdinandky aneb podružná vetva. Ale logika že kamióny a doprava chodia medzi Katovicami a Viednou a staci je utkvela predstava. Kamiony chodia aj z Krakowa na Budapesť aj z Rzesova na Bukurest. A cim viac plynulych tychto tokov tovaru tym lepsie.
Yoggy52 napísal:Ano, teraz vsade naokolo Ziliny vybudujme dialnice, lebo co ked kamion musi ist do Ziliny a nie je tam dialnica, no nieco strasne...
Ako šofér považujem za významné cestné križovatky v SR iba Bratislavu, Žilinu, Ružomberok, Zvolen a Prešov. Takže tam treba sústrediť všetky finančné zdroje najskôr.
BB kraj je dosť široký 'pojem'. Mimochodom je plošne najrozsiahlejší, ale i najredšie osídlený kraj v SR.devil napísal:...to tu malokto uvadza aby sa potom mohli tvarit obektivne a nezaujato. uz som davnejsie uviedol ze som z BB kraja, nie je to tajnost.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.