Moderátor: Moderátori
Sentilj napísal:Pristy D2kove kolony by sa dali velmi lacno a rychlo zmensit ak by odbocujuci pruh z D2 na Patronku potiahli a spojili s vyjazdom z Dubravky- odstranili by sa dva preplety. Zavadzia tam len stlp s premenliviym znacenim ktory by stacilo posunut o 2m blizsie k OMV pumpe...
aquila napísal:co ja viem, tie zapchy od stupavy az take hrozne nie su .. nic neobvykleho uprimne povedane. a tomu zatvaraniu sitiny absolutne nechapem. potom je ten tunel uplne na prd urobeny. vo viedni ani v jednom tuneli takto nezastavuju a to su tam skutocne zapchy, ze sa tam ozaj len stoji.
kazdopadne tunel karpaty je ozaj tak vec po roku 2030 ak nie 2040. severna tangenta by pomohla daleko viacej celemu obchvatu ..
Peterman napísal:Ked uz sa nepripravuje severná tangenta (prepojenie Bajkalskej tunelom na Patrónku, resp. nie su na ňu financie; tak sa v súvislosti s výstavbou R7/D4 malo pripraviť rozšírenie celej Bajkalskej na 3+3 vrátane Jarošovej na 3+3 (min 2+2)... tým by vznikla kapacitná priečna komunikácia ( jedna z najdôležitejších v BA), ktorá by pomohla rozdistribuovať dopravný prúd na všetky hlavné radiály na východnéj strane mesta tak smerom do centra ako aj smerom von. Vybudovanie nových mostov pre rozšírenie nad Ruzinovskou by nemal byt problem, to by sa dalo aj etapovite.. je tam viac možných technických riešení
Bajkalska bola uz dávno koncepčne pripravovaná ako jedna z najdôležitejších priečnych komunikácii v meste, s dostatočným širkovym usporiadaním /nemyslím teraz vojenské prehliadky ktoré sa tu uskutočňovali v priestore medzi Vajnorskou a Trnavskou / je dimenzovana na rozšírenie 3+3 a k tomu priestor pre električku, alebo bez elektricky 4+4...
pohodak napísal:tunel karpaty ma ozaj este cas a napada ma z brucha asi tak 15 dolezitejsich usekov D/RC ktore potrebujeme na slovensku riesit skor ako tunel karpaty
aquila napísal:Peterman napísal:Ked uz sa nepripravuje severná tangenta (prepojenie Bajkalskej tunelom na Patrónku, resp. nie su na ňu financie; tak sa v súvislosti s výstavbou R7/D4 malo pripraviť rozšírenie celej Bajkalskej na 3+3 vrátane Jarošovej na 3+3 (min 2+2)... tým by vznikla kapacitná priečna komunikácia ( jedna z najdôležitejších v BA), ktorá by pomohla rozdistribuovať dopravný prúd na všetky hlavné radiály na východnéj strane mesta tak smerom do centra ako aj smerom von. Vybudovanie nových mostov pre rozšírenie nad Ruzinovskou by nemal byt problem, to by sa dalo aj etapovite.. je tam viac možných technických riešení
Bajkalska bola uz dávno koncepčne pripravovaná ako jedna z najdôležitejších priečnych komunikácii v meste, s dostatočným širkovym usporiadaním /nemyslím teraz vojenské prehliadky ktoré sa tu uskutočňovali v priestore medzi Vajnorskou a Trnavskou / je dimenzovana na rozšírenie 3+3 a k tomu priestor pre električku, alebo bez elektricky 4+4...
to su sice pekne plany, ale ja si mylim pravy opak, ziadne rozsirovanie na 3+3, a preco ? co sme v amerike ? rozsirenie aj tak nic neporiesi. naopak, ten koridor nechat ako rezervu na elektricku, ked uz skutocny nosny system v BA nebude.
bajkalsku netreba rozsirit, ale urobit z nej skutocny vnutorny okruh, ktory ale bohuzial vdaka poslendym rozdhonutiam rozisirenia krizovatky trencianska a zabetonovanim stavu kvoli vystavbe kmotrikovho stadiona na slovane je pase.
prvy krok (ktory casom bude aj tak nutny) bude treba zrusit krizovatku trencianska/bajkalska v stave ako je, a prerobit ju na mimourovnovu, resp urobit U turny a zrusti benzinku (ktory blb ju povolil tam postavit? )
bajkalska/trnavska mala pri vystavbe stadionu byt prebudovana presne tak isto ako je urobena bajkalska/prievozska/gagarinova. to iste samozrejme aj jarosova, jej skapcitnenie a napojeni na severnu tangentu.
kazdopadne realita bratislavy, kvoli lacnemu vypredaju pozemkov a miklosovemu podfinancovaniu ktore uz trva 20 rokov je investicny dlh v bratislave enormny. a nic sa nezmeni ani dalsich 20 rokov.. bude to len horsie
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.