Moderátor: Moderátori
ako devil, pozorujuc tuto temu zvacsa bez prispevkov musim konstatovat, ze diskutujuci ti vyvratili snad uz vsetko. cakat, ci NK nebude stacit ako alternativa na D1...ved ok, nechceme ale suvislu D? povedzme, ze nie (haha) a bude koncit v PO. NK by potom ale mala dostat seriozne parametre, MUK, oddelene jazdne pasy, PHSky, atd. Nie 1+1 hrdla...
viki napísal:Obdivujem trpezlivosť Prešovčanov.... stačí na pol dňa zablokovať cestu, zavolať Markízu a zmluva bude zázračne rýchlo podpísaná.
devil napísal: diskutujuci nevyvratili nic, vysledky scitania dopravy mi dali zapravdu v plnom rozsahu. mate mierny pokles smerom od PP a vyrazny pokles od KE (z 26.600 na 18.200). JZO je politicky pretlaceny, pomer cena/intenzita bude katastrofalne nizky. mozete zacat spochybnovat uz nielen hodnotu za peniaze ale aj scitanie dopravy.
devil mal by si vidieť, ako v praxi vyzerá ten výrazný pokles premávky na Košickej
devil napísal:dal by som stavku : 10 prejazdov cez NR po hlinkovej-sturovej vs. 10 prejazdov cez PO a po nabreznej ked sa dokonci. vysledok - priemerna rychlost.
devil napísal:kazdy napise ze u neho je to najhorsie, to je chorobne slovenske malomestiactvo.
odvodzovať vývoj intenzity dopravy na základe čísel z CSD 2010 by sa dalo považovať minimálne za neodbornosť? (Verte-neverte, odporúčam veriť ) Uvediem: D1 PO,Juh-Lemeš - rozdiel medzi výsledkami CSD2010 a reálnym číslom z roku 2010 (rozumej z celoročného merania) je viac ako 37%! v tuneli Branisko je rozdiel 29%; D1 Široké - Frič, rozdiel 45%! Svinia - PO,Západ neuvádzam pretože nebol zaradený do CSD2010. Verím, že to stačí na to, aby bol človek v obraze ohľadom CSD2010. Ergo pokles v roku 2015 oproti 2010? http://i.imgur.com/g2AHNYX.gif
Ked sme uz pri tej NR, cca v polke septembra som pojednaval zhodou okolnosti prave v NR, ani na jednom semafori som nestal 2 cykly. Stred tyzdna, prijazd cca 10.00, odjazd z KS cca 13.20. V porovnatelnom case bezne v PO ? Pri TESCU na 3. pokus.
devil napísal:ako devil, pozorujuc tuto temu zvacsa bez prispevkov musim konstatovat, ze diskutujuci ti vyvratili snad uz vsetko. cakat, ci NK nebude stacit ako alternativa na D1...ved ok, nechceme ale suvislu D? povedzme, ze nie (haha) a bude koncit v PO. NK by potom ale mala dostat seriozne parametre, MUK, oddelene jazdne pasy, PHSky, atd. Nie 1+1 hrdla...
diskutujuci nevyvratili nic, vysledky scitania dopravy mi dali zapravdu v plnom rozsahu. mate mierny pokles smerom od PP a vyrazny pokles od KE (z 26.600 na 18.200). JZO je politicky pretlaceny, pomer cena/intenzita bude katastrofalne nizky. mozete zacat spochybnovat uz nielen hodnotu za peniaze ale aj scitanie dopravy.
Viktorius napísal:viki napísal:Obdivujem trpezlivosť Prešovčanov.... stačí na pol dňa zablokovať cestu, zavolať Markízu a zmluva bude zázračne rýchlo podpísaná.
Nepreplatila by to EU...
devil napísal:dal by som stavku : 10 prejazdov cez NR po hlinkovej-sturovej vs. 10 prejazdov cez PO a po nabreznej ked sa dokonci. vysledok - priemerna rychlost.devil mal by si vidieť, ako v praxi vyzerá ten výrazný pokles premávky na Košickej
kazdy napise ze u neho je to najhorsie, to je chorobne slovenske malomestiactvo.
výsledky nie je možné priamo porovnať s výsledkami z predchádzajúcich období.
prečo Jaguar stavia fabriku v nitre a nie v prešove
ak bude hotová celá D1 ale nebude obchvat prešova, tak sa úspora času ani paliva neprejaví a bude celá diaľnica v podstate nezmyselná
A k tej kvalifikovanej pracovnej sile len toľko, prečo paštekári nadávajú, že im šalení východniari berú prácu? Prečo je toľko východniarov v Čechách, ale aj v iných štátoch, žeby pre nekvalifikovanosť? Ale to je však mimo témy. Len dialnica a rychlostná cesta prinesie prácu pre ľudí, ktorí chcu robiť, no nie za almužnu (min. mzdu), ale za platy, ako na západe, minimálne aspoň ako v Blave a okolí.
Zdravím priatelia. Prešov obchvat potrebuje. Aj kvôli kompletnej D1 aj kvôli mestu plnému áut a kamiónov, ktoré ho nevedia ako obísť. Kto odmieta obchvat Prešova tak nech si jednoducho predstaví situáciu s ulicou kde býva a denne mu popred dom prejde 1000 kamionov, tam aj späť a po roku si bude niečo myslieť. Čo majú povedať ľudia čo to majú pred domami roky rokúce. Tak isto to chcú aj Prešovčania. 1000 kamiónov si myslím, že do Prešova denne je maximum, čo môžu niečo doviesť do Prešova.
devil napísal:s tymto suhlasim. nemyslim si ale ze PO kraj by sa mal stazovat ze nema dost dialnic....
devil napísal:tak toto je skvely for....vies co, ked do mesta bude chciet ist 3.000 kamionov tak tam budete mat 3.000 kamionov. chcete mat rozvoj, pracu, priemysel, pisete tu o "tretom najvacsom meste" tejto dzamahirie....a zaroven chcete mat prec auta z mesta. skoda ze posledny smerovy prieskum robil stat v 2007, vela prispievatelov spochybnovalo nizke podiely tranzitu.....
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 15 hostí.