Moderátor: Moderátori
eric987 napísal:Zmeny uz su na enviroportali: http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... tomasovce- .
Nie sú voľné peniaze a čím je cesta širšia tým sa budú dlhšie hľadať.PeterPeter napísal:Uz nech sa to stavia.
Vlados napísal:Pekné čítanie na enviroportale. Vypadla MÚK, PHS skrátili na polovicu, vypadli niektoré odlučovače ropných látok... a hlavne sa nahradil profil R24,5 za R17,5. Nie je tam žiadna zmienka o polprofile takže R17,4 tam bude na vždy.Nie sú voľné peniaze a čím je cesta širšia tým sa budú dlhšie hľadať.PeterPeter napísal:Uz nech sa to stavia.
racto napísal:Je to vlastne štvorpruh v dvojpruhu.
Nie je tam žiadna zmienka o polprofile takže R17,4 tam bude na vždy.
Vlados napísal:... Je takmer nulová šanca že sa kapacita cesty niekedy vyčerpá (nie je isté že sa nášho života aspoň postaví ), klasický polprofil by som bral hneď, skapacitnil by sa daný úsek o viac ako 100%.
Centurion96 napísal:Osobne si myslím, že klasický polprofil by tu bol nedostatočný. Polprofily prinášajú významnú úsporu času a zlepšenie plynulosti len ak tvoria obchvat mesta, čo nie je tento prípad. Sú tu len dve dediny, a dlhé stúpanie. Keďže aj polprofil má smerové vedenie v kategórií R, tak klasické predchádzanie cez protismer je niekedy ťažšie než na ceste I. triedy. Jeden, dva kamióny a začne sa tvoriť kolóna.
DrX napísal:Zas pleties priciny a nasledky. Praveze nepostavenie 4pruhu by sposobilo, ze narasty intenzity by boli slabe, lebo proste vsetok tranzit KE(a dalej)-BA(a dalej) by dalej jazdil cez BP (resp exoti cez PO+ZA). Ked bude R2 postavena tak, aby sa dalo ist suvislo aspon 110kmh (tj, ze ta nemoze spomalit kazdy kamion a kazda dedina), tak sa tam vrati aj tranzit napr. MI-TT a intenzity silne porastu.
Vlados napísal:Z medzinárodného tranzitu (ktorý väčšinou má preťažené NA) nemám žiadne prínosy, preto by bolo vhodné ak by ná obchádzal... Aj Michalovce/Humenné - Videň (a ďalej) môžu už na východe opustiť krajinu, alebo ísť po žiaľ nedokončenej D1.
V polprofile sa mimo plnej čiary dá aj prebiehať Je otázne kedy ten 2+2 bude... od Detvy po Moldavu/Šacu nie je potrebný, dokonca na 1/2 dnes netreba ani polprofil. Ak by sme boli na tom ako Dubaj, tak by sme mohli dovoliť aj luxus v podobe 2+2 až po Ukrajinu.
Vlados napísal: Na dnešné a budúce intenzity by toto postačovalo aj na 20 rokov.
Vlados napísal:Z medzinárodného tranzitu (ktorý väčšinou má preťažené NA) nemám žiadne prínosy, preto by bolo vhodné ak by ná obchádzal... Aj Michalovce/Humenné - Videň (a ďalej) môžu už na východe opustiť krajinu, alebo ísť po žiaľ nedokončenej D1.
V polprofile sa mimo plnej čiary dá aj prebiehať Je otázne kedy ten 2+2 bude... od Detvy po Moldavu/Šacu nie je potrebný, dokonca na 1/2 dnes netreba ani polprofil. Ak by sme boli na tom ako Dubaj, tak by sme mohli dovoliť aj luxus v podobe 2+2 až po Ukrajinu.
i15 napísal:Vlados napísal: Na dnešné a budúce intenzity by toto postačovalo aj na 20 rokov.
Súdiš podľa sčítania dopravy 2015 v réžii VÚD? Podľa neho netreba stavať nič, okrem D3. Náhoda? ZV-LC má zmysel stavať rovno na plný profil, polovičný jedine ak by sa oprášil projekt Mýtna-Lovinobaňa
DrX napísal:Samozrejme, ze z medzinarod.tranzitu mas prinos: nakladaky platia myto. Keby takto tupo rozmyslali madari, nikdy by nemali poprepajanu celu krajinu od hranic az k hraniciam... Ale vedia, ze na tom mozu ryzovat, a aj ryzuju. Akurat na Slovensku Zilina ryzuje na tom, ze vycuciava vsetky infrastrukturne investicie na predrazenu megalomaniu - a potom nikde inde "netreba".
DrX napísal:vsade je lepsie 17.5metrova 4-prudovka nez zbytocne polprofily (pred ktorymi treba uprednostnit obchvaty na sucasnej jednotke, aby sa odlahcilo obciam).
Vlados napísal:Megalómania... tak nebude nikdy hotová južná trasa po KE.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.