R2 Mýtna - Tomášovce

Trenčín (križovatka s D1) – Prievidza – Žiar nad Hronom – v peáži s R1 – Zvolen – Lučenec – Rimavská Sobota – Rožňava – Košice – križovatka s D1

Moderátor: Moderátori

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod devil » 14. Nov 2016 17:27

pravdu povediac nechapem vyznam D24,5. R22,5 bol usporny parameter, bohuzial ciastocne aj na ukor bezpecnosti. R24,5 mi pripada uplne idealne na Sk teren a intenzity. ak su nejake vynimky tak v nevyhnutnej miere. cize npr. estakada kde sa extremny narast intenzit neocakava ako v nasom pripade.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod milan_KM » 14. Nov 2016 20:06

Tak kúsok vyššie si ma zkritizoval za nebezpečnosť R22,5, a teraz sa tváriš, že R24.5 je optimum. Áno je presne, preto žiadne trvale dočasné parametre R17,5 ale obyčajný polprofil s pomalými pruhmi v stúpaniach ako všade inde. A keď intenzity stúpnu dostavia sa na full, lebo v prípade R17,5 sa to nikdy nestane, a ak aj hej tak sa fajne preplatíme za šírku R29 pomaly...
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod babar » 14. Nov 2016 21:49

Ze R29 :-D Tak do kopca by to zmysel davalo 3+2 plus odstavne, ale suhlasim ze ak to bude 17,5 tak nedostavaju na full nikdy.
Taliani maju viac tunelov okolo jedneho jazera ako mi na celom slovensku! https://youtu.be/cQb5CPNFOio
Obrázok používateľa
babar
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 259
Obrázky: 22
Založený: 03. Máj 2014 15:39

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod devil » 15. Nov 2016 15:47

ano 17,5 je bezpecmost miziva zato na 22 km je poloprofil s nevedno kolko km plnej ciary uplne bezpecny. pomaly pruh na stupani pri podkrivani existuje aj teraz, toto nie je dovod na stavanie cesty.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod Vlados » 15. Nov 2016 22:52

Dávaš záver, že tento úsek nestavať? :)
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod devil » 17. Nov 2016 12:38

to bola ironia. uviedol som 2 priklady kde takato cesta existuje a ty si uviedol svoje dohady, odhady a predpoklady. Inde stale citam ze full nie je dvojnasobok ceny polo ani v horskom terene, tu je horsky teren po mytnu kde bude poloprofilova estakada a od mytnej je jednoduchy teren. No tak uz konecne prezrad kde vidis tie dvojnasobne naklady za full profil ???
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod Lorenc » 19. Nov 2016 01:28

Vcera bolo na stv o tomto useku. Ludia z Nds tvrdili ze v dokumentacii je cosi zle a treba ju celu prerobit. Ale neslo o reklamaciu projektu skor objednavku zo strany NDS. Podla mna to je prave o com sa tu diskutuje. Stavat by sa malo zacat koncom roku 2019.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod Peter654321 » 19. Nov 2016 11:28

Kde na RTVS o tom hovorili? v hlavnych spravach?
Peter654321
nováčik
 
Príspevky: 2
Založený: 19. Nov 2016 11:25

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod DrX » 19. Nov 2016 11:36

Spravy z regionov. Segment o R2 zacina v case 7:22: http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/3328/111307#442
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod Lorenc » 19. Nov 2016 11:39

Pozrite si oboje lebo na regionoch som videl tiez a bolo tam menej info. Asi hlavne spravy.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod DrX » 19. Nov 2016 12:00

V Spravach RTVS to zacina asi v 19. minute: http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/9936/110996#1144
Je tam viac informacii. Ale ta najzajimavejsia je, ze podla vsetkeho ten profil R17.5 idu asi zrusit. Hovoria tam o "chybnom sirkovom usporiadani..." tak uvidime.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod Lorenc » 19. Nov 2016 15:04

Len ten termín. Veď keď bol Fico v Losonci tak slubil RC R2 do 2020 zo štátneho. Tzn. vystavba by mala začať 2018 najneskorej. No hlavne nadej na SJ ťah sa nerozplynula uzkoprofilom. V Mýtnej spomínali intenzity 20 000 to počítali asi dva dni:-D, i keď chodím tade málo tak neviem povedať či aspoň piatok také čísla sú.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod 123 » 19. Nov 2016 20:42

Investicny riaditel NDS na tom stretnuti uviedol, ze R17,5 nevyhovuje z dovodu bezpecnosti ( vraj to bola pripomienka PZ SR) a preto to musia prepracovat. Spomenul tam R22,5.
123
nováčik
 
Príspevky: 2
Založený: 19. Nov 2016 20:35

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod eric987 » 19. Nov 2016 20:58

123, vdaka za zlepsenie nalady v tejto teme. Toto by bol samozrejme ovela stravitelnejsie nez mackopes 17,5
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod devil » 19. Nov 2016 21:33

na estakade mozu kludne ponechat aj 17,5. ale zase ked daju 22,5 aj tam s plnym profilom tak aspon budu moct stavbu predrazit a/alebo budu mat dovod nestavat.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod Lorenc » 19. Nov 2016 21:47

Ale ved uz nechaj. Ked sa spravi na full 22.5 az po lucenec. Tak budeme mat aspon kvazi sj tah. Po kvalitnych cestach. Pozri 2020 sa dokonci 16km po rabku odtial je celkom dobra cesta po TS. Ak pribudne daky obchvat na orave do 2020 tak Dk-Rk-Bb ma kvalitne cesty 1.tr. Z BB do LC to bude jak po masle a sal.tarian hatvan styri pruhy su. To hadam dojde aj kompetentnym.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod mb1000 » 20. Nov 2016 09:53

Ak bude Krivan-Mytna polprofil estakada 1+2 a Mytna-Tomasovce aspon R22,5 2+2, som za. Toto by som bral ako kompromisne riesenie.
mb1000
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 406
Obrázky: 283
Založený: 23. Feb 2010 11:59

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod i15 » 20. Nov 2016 10:00

Poloprofil Kriváň - Mýtna je nezmysel. Tieto čachre machre so šírkou sa robia preto, lebo 8km estakádu sa neoplatí stavať v polovičnom profile. R17,5 sa zrušila a dúfam, že zvíťazí zdraví rozum a naďalej sa bude presadzovať R24,5 ako minimálny parameter s odstavným pruhom šírky 2,5m, kde sa dá odstaviť aj kamión. R22,5 má odstavný pruh 1,5m, kde sa nevojde ani osobné auto. Na R1 R22,5 už bolo zopár nehôd, kde zrazili vodiča odstaveného auta, naposledy v piatok http://www.cas.sk/clanok/476387/mirosla ... ho-zrazil/
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod mb1000 » 20. Nov 2016 11:14

i15, R22,5 vs R24,5 mas pravdu, ale vzdy lepsia R22,5 ako R17,5, to by bolo ciste sialenstvo.

Ale preco sa neoplati stavat estakada v polprofile? Je to tym ze ta estakada bude miestami vysoka a neoplati sa stavat zvlast 2 estakady ale radsej spojitu mostovku 2+2 na jednom pilieri, tak si to myslel? Lebo potom ak by to mala byt fit plno profilova RC, tak do kopca by estakada mala byt 3+2, to sa tiez stavia na jednej mostovke? Neviem, pytam sa.
mb1000
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 406
Obrázky: 283
Založený: 23. Feb 2010 11:59

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod i15 » 20. Nov 2016 12:00

keď je extra pruh do kopca, nemusí tam byť odstavný pruh, takže šírka nie je oveľa väčšia, ako pri 2+2
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod Maxx787 » 20. Nov 2016 18:21

celkovo ta 8 km estakada je dost divne riesenie... ved mohli dat tunel dlzky 500 m a estakady ba sa poriadne skratili a pochybujem ze by to bolo nejako drahsie riesenie v tomto pripade. :-) prosim DrX aby sa na toto nepozeral :-) :-D :-D este dostane tunelovy zachvat... :-D :-D
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod i15 » 20. Nov 2016 18:30

sorry trochu som sa sekol, 8 kilometrov je od Kriváňa po Mýtnu a estakády majú "len" 6km, najdlhšia 4km
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod eric987 » 20. Nov 2016 21:37

Praveze zmysel by to malo naopak - Krivan - Mytna plny profil (hoc R22,5), Mytna - Tomasovce 1/2 profil. Ako som uz pisal velakrat, vysoke mosty ma zmysel stavat bud na plny (samozrejme zdruzeny prierez) alebo nestavat. To iste pri dlhych tuneloch. Devil, praveze vdaka sirke NK mostov 20,75 m pri R17,5 (kvoli 1,5 m sirokym chodnikom) to az taky rozdiel v cene nebude. Pri R24,5 a R25,5 sa standardne maju vonkajsie chodniky projektovat (alebo aspon mali) na 0,75 m, takze celkova sirka NK pri zdruzenom priereze R22,5 mala byt 22,5+0*0,75 = 24 m, oproti R17,5 teda iba +3,25 m !!! Tiez si nemyslim zeby prave dlhe mosty mali byt tymi, co budu bez odstavneho. Ano, vylucit odstavny pri 300-400 m dlhom moste budis, ale pri 4.000 m alebo 2.000 m ? Uvedom si tiez, ze mosty su z toho useku najdrahsie takze prave tie by mali byt postavene nie co naj low-costovejsie ale co najnadcasovejsie.
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod i15 » 20. Nov 2016 22:16

Mýtna Tomášovce je rovina, tak načo šetriť s poloprofilom? Poloprofil má zmysel jedine medzi LC a Plešivcom a cez Sorošku. Ten mačkopes R17,5 sa hodí len na severnú R3/R4 kde ešte veľa rokov bude menej ako 10000 vozidiel denne a pravý pruh bude pohodlne suplovať chýbajúci odstavný.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: R2 Kriváň - Lovinobaňa, Tomášovce

Odoslaťod Vlados » 21. Nov 2016 00:04

Pozeráte sa na to z rôznej strany. Jeden koľko stojí polprofil z plného (pri estakáde) a druhý o akú absolútnu sumu by stúpla cena za plná profil (na rovine).
Čokoľvek len nie mačkopes.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R2

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.