Moderátor: Moderátori
dunaj napísal:Pri "kolektoroch" ide podľa mňa o to, či občan dostane aspoň niečo, alebo vôbec nič.
dunaj napísal:A Triblavinu považujem za nič, lebo sa na ňu podľa všetkého pravdepodobne nik nedostane.
arts napísal:napajat sa kazdych 500m je totalna kravina tak ako cela druzina mrkvovcov. Ajtak by ma zaujimalo ktory z tej OZ druziny je dunaj
pristy27 napísal:Dunaj, ja ti dam iba jednu otazku, lebo vsetko povedane / napisane uz raz bolo ako z jednej a aj z druhej strany, ale teraz k tej mojej otazke. Dostala ju aj pani Kratochvilova od Brana Zavodskeho v jeho relacii a teda.
Laky napísal:Dunaj, samozrejme som za zrusenie aj tej krizovatky Triblavina. Bez pochyby. Ale plati to, co som napisal vo svojom prispevku vyssie. Tie kolektory nemaju zmysel. A nema zmysle ani rozsirenie na 4 pruh v celej dlzke ale len max po Senec alebo Blatne. Alebo po Triblavinu ak ju nezrusia, Urcite netahat 4 pruh az na ZP! Ked sa planovali kolektory to boli megalomanske oci, A dopravní experti boli od SDKU. To vsetci vieme, kto im sefoval a kto tam posobil. Vajnory nech si spravia poriadny vyjazd na dialnicu pri Jurkii pumpe aspon. Neviem preco sa to tam brzdi. Treba dufat, ze ZSR spravia tie slubene zastavky v BA. Hned by som chodil vlakom aj ja.
Maxx787 napísal: len sa treba naucit po nej jazdit a nezaradovat sa do praveho pruhu na poslednu chvilu, a nejazdit v strede v kuse.
PK napísal:Maxx787 este raz si precitaj co som napisal. 3+3 ti prenesie v pohode 95.000 aut. Za idealnych podmienok. Ale tie nie su a nikdy nebudu. Je tam krizovanie s R1, kde pravy pruh obsadia auta spomalujuce pred odbocenim na Nitru a Trnavu. Je to trvale uzke hrdlo a tie zapchy pred exitom na Trnavu tam vznikaju. Tak isto ako som povedal, ze zapchy vzniknu ked jeden z pruhov zatarasi auto. Vtedy sa do zvysnych dvoch tlacia auta a realne tie 2 spomalia na priepustnost ovela mensiu ako 2 pruhy s plynulou premavkou.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 59 hostí.