Moderátor: Moderátori
Dendik napísal:No a tak prosim mozes mi napisat KONKRETNE ake riesenie dopravy by si navrhoval ty? Prosim o jednotlive vymenovanie ciest a prip. aku sumu tipujes na ich
vystavbu. Dik
Ale, v Kosiciach sa neriesia ani lacnejsie veci - ako napr. cely prejazd jazerom od Krasnej. Alebo to, ze miesto toho, aby R2 bola oddelena od Peresa (co by mohla byt, lebo je tam paralelna cesta), tak jednoducho na R2 capli semafor.
Proste v KE sa robia lacne riesenia. PO chce po tom, co sa tam za miliardy dotiahla dialnica (aby "obsluhovala KE-BA") este dalsie miliardy na tunelove obchvaty v najtazsich terenoch, lebo na vychode, kde je rovina, chcu ine.
-modernizácia Kysak - Košice (má význam nielen pre Prešov),
-modernizácia Prešov - Drienovská Nová Ves,
-nové vlakové súpravy s polhodinovým taktom do KE,
DrX napísal:Presne podla tejto logiky (najprv vysutazme a potom podla vysutazenej ceny uvidime), by ste teraz vsetci mali kricat, ze zastavme D1 PO Z-J. Lebo vysutazena cena je nad stat.expertizou. Ale pozrime sa: tu "objektivni" presovcania uz s cenou problem nemaju... Kde udelali soudruzi chybu???
Jasne prostestujte v meste a bojujte o MK3+MK5. Tak ako vam teraz vyrazne pomoze Nabrezna, pomozu aj tieto krizovatky a celkove skapacitnenie vnutornych mesta zdaleka najviac. (A ja hovorim detto cely cas aj o KE: ak by sa tolko, co sa planuje dat na R2 Saca-Olsany, dalo na prestavbu mostu VSS na plnohodnotnu krizovatku na vnutornom okruhu, tak sa vyriesi ovela viac. Lebo v KE je este viac cielovej dopravy, ktora na obchvat nepojde, nez v PO.)
Baví ma na tejto diskusii, keď niektorí z KE hovoria o miliarde do PO a akosi zabúdajú na Budimír - Bidovce, Šaca - Košické Olšany, rekonštrukcia električkových tratí, nové električky a neviem čo všetko...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.