Tie dopravníky sú pekné. Ale objednať si zopár nákladných vozidiel je rýchlejšie a asi aj lacnejšie. Viď Višňové, z tunela ku portálom a odtiaľ ďalšia firma(videl som aj nejaké vozidlá Dúha) to vyváža do Sučian.
No inštalovať ten dopravník a zriadiť dočasnú vlečku, nemusí byť tak náročné. A 20 vagónov za deň v tomto prípade určite vytvorí menej prachu ako 140 tatroviek tam a späť. (70 tatroviek z čelby za 24 h spomínal plš ak sa nemýlim je na VIšnovom.) Tiež v kameňolome na B.Potoku je celé zázemie na spracovanie kameniva.
A nafta platy, šoférov, amortizácia atd...
To že nosné konštrukcie nebudú hotové v júni sa porieši štandardným spôsobom. Ja až tak dopodrobna zmluvy nečítam, či je to tam nejako ošetrené, ale v júni mal byť hotový celý projekt, došlo k mimoriadnosti, ale nikde sa nespomína, kedy majú byť nosné konštrukcie spravené, tak aj tie sa zvezú popri tom. Míľniky si nepamätám.
No dobre ale neexistuje závislosť výstavby objektov mostov a tunela. Jedine násypy, ktoré v podstate ako pozerám pri výstavbe mosta vôbec netreba. Takže som zvedavý aká je výhovorka na meškanie výstavby mostov.