Moderátor: Moderátori
Viktorius napísal:Mam pocit ze je cas zacat ignorovat EU a ist po vlastnom...rocne platime do EU takmer 1 miliardu € a tvarime sa ze vsetko nam dava EU. Jediny rozdiel je v tom, ze bojkotujeme o vlastne peniaze za podmienok EU. Toto co sa deje na SVK uz nema hranice.
Medzi Ruzombercanmi sa sepka ze ruzomberske useky maju stopku lebo sa na tom dohodol Fico s Filom, aby do Rk v dohladnom case (najblizsich 5 rokov) neprisiel iny investor a nezobral z scp pracovnu silu resp. nezdrazil ju. Podla mna je to ale blbost.
chotar rk predsa niekde konci a fabriku moze investor postavit meter za chotarom.
Lorenc napísal:Rk je jasná ukážka oligarchopolisu......Každý primátor a starosta sa bratá s hlavným oligarchom. Akýkoľvek závod alebo konkurencia je automaticky poslaná preč.
Stále to hovorím, mali by sa tu riešiť fakty údaje informácie zo stavieb, nie komplexy, emočné výlevy a blbosti.ernest napísal:Medzi Ruzombercanmi sa sepka ze ruzomberske useky maju stopku lebo sa na tom dohodol Fico s Filom, aby do Rk v dohladnom case (najblizsich 5 rokov) neprisiel iny investor a nezobral z scp pracovnu silu resp. nezdrazil ju. Podla mna je to ale blbost.
Lorenc napísal:R1 na R3
Ide o to že Likavka v EIA v štúdii R3 z pred 5 rokov komentovala, že R1 by im nevadila ani pri križovatke Martinček (peáž D1) ak by pokračovala ďalej do DK.( z čoho neskôr vyplynula aj štúdia R3 cez V.Dubovú, keďže R1 nechcú tahať ďalej ako po D1)
Ak R1 pôjde do Ivachnovej celý severojužný tranzit ostane v Likavke plus vozdilá, ktoré smerujú z RK na D1 a naopak.
Ale gro toho je že Mondi ťahá svoje. Liskovej vadí len R1 ktorá by šla do Liskovej pod most D1 a všetky obce ťahajú aj v tomto prípade nelogicky za oligarchu. Najideálnejšie by bolo keby po Severnom obchvate D1 HU-IV existuje východný obchvat Múk Likavka- Múk OMW- Rk-Juh. A nič viac stavať netreba.
rempo napísal:dnes bol zverejnení dodatok na vypracovanie projektovej dokumentácie územného rozhodnutia zmenenej trasy a následne zabezpečenie samotného územného rozhodnutia
Ak som spravne pochopil tuto peticiu, tak okrem "oligarchu" nechce ziadny iny variant pripojenia R1 na D1 ako MUK Ivachnova ani 1700 podpisanych obyvatelov zastupenych pravdepodobne hlavnou kontrolorkou obecneho uradu Liskova. Aj variant s tunelom Mnich totiz prechadza cez kataster Liskovej. http://www.minzp.sk/files/peticie/petic ... tka-d1.pdf , Este budete mat veselo.
Ak som spravne pochopil tuto peticiu, tak okrem "oligarchu" nechce ziadny iny variant pripojenia R1 na D1 ako MUK Ivachnova ani 1700 podpisanych obyvatelov zastupenych pravdepodobne hlavnou kontrolorkou obecneho uradu Liskova. Aj variant s tunelom Mnich totiz prechadza cez kataster Liskovej. http://www.minzp.sk/files/peticie/petic ... tka-d1.pdf , Este budete mat veselo.
Pascal25Z napísal:Kedy presne je preložka cesty I / 18 skončil?
Zmluva so zhotoviteľom diela je však platná len do júna 2017. "Predĺžený tunel Čebrať sa zdá byť optimálnym variantom trasovania diaľnice D1 Hubová – Ivachnová.
V súčasnosti čakáme na ukončenie procesu EIA a získanie záverečného stanoviska MŽP, to je predbežne stanovené na október 2017. Z prieskumov vyplýva, že trasa tunela Čebrať sa predĺži o 1,6 km a celý úsek sa skráti o 300 metrov.
Zmluva so zhotoviteľom by sa mala predĺžiť, keďže bola pozastavená z dôvodu nepredvídateľných okolností. Práve preto, že ide o nepredvídateľné okolnosti, predpokladáme financovanie úseku z eurofondov,“ informuje hovorkyňa diaľničiarov Michaela Michalová.
[/quote]jolu napísal:Garip napísal:
s razenim tunela sa bude pokracovat od 06/2017 a prace na telese dialnice zacnu od spominaneho septembra 2017.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 41 hostí.