Moderátor: Moderátori
aquila napísal:mirkobb: ach okey, tak potom o to lepsie, lebo z toho clanku to nebolo uplne jednoznacne. no uvidime ako to dopadne, a kedze ten zarez bude tak ci tak bud vysoky, alebo sa bude musie robit vo vyssom vrchole, tak to bude zaujimave a skor dufam, ze ten zarez ozaj nezostane len zarezom, ale skor presypanym tunelom, ktory bude vlastne sluzit zaroven ako ekodukt.
nicmenej je samozrejme dobra sprava, ze nebude ani ta sialena krizovatka kovacova, a ked som spravne pochopil MUK rakos bude len krizovatka R1 a R2. bude si dobre pockat aspon na EIA, ale snad tam neurobia nejake podobne krizovatkove monstrum ako bolo pri oranzovom variante, lebo ten bol podla mna snad zo vsetkych najhorsi, kedze sa len obetovala jedna MC za druhu.
kazdopadne je to pokrok v ramci hranic, uvidime ako to zoberie sliac, kedze to v jeho katastralnom uzemi a ma teda teoreticky kopu pak to brzdit ..
kazdopadne vdaka za ozrejmenie
Čo sa týka tej križovatky R1xR2 Rákoš, tak tá by mohla kľudne vypadať nejak tak ako nižšie na obrázku. Alebo naprojektujú niečo podobné, v každom prípade to nemusí byť tá komplikovaná pri Kováčovej čo uvažovali pri tom (v súčasnosti) už neaktuálnom oranžovom variante.
ANDi napísal:Nemyslim si, to by uz musela byt ista investicia, aby sa kvoli tomu rozhybala vystavba, ale rozhodne velka fabrika niekde pri LC alebo RS by tomu regionu velmi prospela.
Z povodnych mapovych podkladov to vyzera tak, ze v MUK ZV sever by sa sucasne vetvy zrusili a bola by to len krizovatka R1 a R2...
Ale dalo by sa to aj so zachovanim sucasneho napojenia ZV, treba zrusit pripajaciu vetvu od Kovacovej (tu vybudovat v MUK Kovacova, ako je to aj zakreslene). Problemova je pripajajuca vetva od ZV, kedze chyba pripajaci pruh, ale to by sa dalo vyriesit posunutim pruhov, vid;
Nevyzdovalo by si to ziadne extra upravy, kedze aj sucasny most je dostatocne siroky na 3 pruhy; https://goo.gl/maps/SUBNDHjLP7u
Bolo by len treba posunut pruhy blizsie k stredovemu zvodidlu, priestor tam na to je.
Idealne by bolo posunut to uz od MUK Kovacova, pretoze tam je nezvycajna sikana a kratky pripajaci pruh od I/66; https://goo.gl/maps/P4hEEzyEfjM2
Vybudoval by sa vlastne novy lavy pruh v strede dialnice a sucasny pravy by sa prekreslil na pripajaci od I/66 a nasledne pred MUK sever by z neho bol odpajaci v smere na DT, takze by sa v maximalnej miere vyuzilo sucasne teleso a nemuseli by sa robit ziadne extra nasypy na pripajaci a odpajaci pruh...
Marcello napísal:Vie mi ale niekto vysvetliť, prečo sa C5 medzi 8-12 km tak strašne zatáča a obchádza Bakovu jamu? Nedá sa tam ísť približne priamkou a s kratším tunelom?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.