v Horelici je občas prekročená intenzita 20000 vozidiel denne, takže je to z tvojej strany dosť trápne trollovanie
to predsa neznamena ze ak prejde o nieco viac aut tak premavka v nom skolabuje.
Moderátor: Moderátori
v Horelici je občas prekročená intenzita 20000 vozidiel denne, takže je to z tvojej strany dosť trápne trollovanie
ullsus napísal:Fakt je v tt na obchvate 19 tisic? Slusne cislo na to ze je to tam ako pises aj s urovnovou a casto problemovou križovatkou, to uz aby zacali chystat. Rozsirenie
aquila napísal:presne! problem je lokalka a ta bude aj v cadci, jedno ci tam bude 4 alebo 10pruhov. preto som toho nazoru, ze MUK cadca bukov je kontraproduktivna a realne ani D3 moc neporiesi a keby to bol usek cisto pre tranzit, teda bez MUK podzavoz aj MUK cadca bukov, tak bohate staci 1+1, presne ako trnava.
cize fh, presne na tom som narazal, ked sa miesa bezdovodne lokalna a tranzit, ten isty problem je aj na D4 a D1.
bohuzial slovaci nevedia projektovat dialnice, vid aj v tvojej PB. kde je uplne vyhadzovanie penazi 3 MUK pre okresne mesto ..
Chcem vidieť porovnanie intenzít s iným 25-tisícovým mestom, ktoré je podobného charakteru (bez priemyslu, bez turistického ruchu, v blízkosti hraníc a s masívnym tranzitom z dvoch susediacich krajín ) a má tiež iba polprofilový obchvat. Holt Trnava ako krajské mesto pri BA musí zniesť kolóny a kolabujúcu dopravu, ale Čadca ako agrárny región veru nie.
Obhajujes R3 na Orave lebo BB chce spojenie týmto smerom to je celé.
Obhajujes R3 na Orave lebo BB chce spojenie týmto smerom to je celé.
devil napísal:CA je mesto u uzkej doline kde sa sustreduju dopravne toky a preto musi zniest tuto sustredenu dopravu a prisposobit jej aj navyky v oblasti dochadzania za pracou ci vybavovanie beznych veci.
aquila napísal:tak odlahcenie od tranzitu cadci az tak vela nepomoze, lebo sokujuco tam je vela lokalny a tranzit je ozaj marginalny.
devil napísal: tak draha ze sa neda normalne postavit
IceFox napísal:Bingo! Možno preto, lebo tu nie je rovina kde stačí naliať asfalt a dať značku diaľnica...
aquila napísal:a dovod ? lokalka .. jednoduche...
aquila napísal:este krajsi priklad je radola, tam keby sa zrusila krizovatka tak nevedia co je zapcha.
aquila napísal:pritom ked si clovek pozrie intenzity, tak odlahcenie od tranzitu cadci az tak vela nepomoze, lebo sokujuco tam je vela lokalny a tranzit je ozaj marginalny.
aquila napísal:ti co su zodpovedny za tie predrazene tendre su tam proporcne hlavne vdaka volicom aj z kysuc, takze co sa stazujes ?
treba plny profil, aby nebolo pochybnosti ci usek spoplatnit
Jonathan napísal:Az take jednoduche to nie je.
Zvycajne je ureven nakladnej dopravy pri lokalke okolo 10%. Je to tak v Cadci na ceste II/487, ale aj v tej velebenej Trnave. Ale v sucastnosti je na I/11 v Cadci uroven nakladnej dopravy 30% a na hranici s CR 40%. Ak teda odpocitame polovicu NA nad 10% a polovicu intenzity OA, tak sa dostaneme k prijemnym cca 12000 vacsinou osobnych aut, ktore tie semafory v pohode zvladnu a ziadne kilometrove klolony sa vytvarat nebudu.
Jano1 napísal:Zase len trepes nezmysly. Zarucene vacsina kamionov je lokalka z Cadce!
Hlavnym problemom Cadce je kamionova doprava! 4554 NA/24h v Cadci, z toho vyse 80% prejde na dialnicu, k tomu samozrejme dalsie tisice osobnych voz. V Cadci na I/11 klesne intenzita NA na par stoviek za 24h a pocet osobnych sa dostane dost hlboko pod 10 000, takze tam nebude ziadny problem.
Jano1 napísal:A D3 by aj na Bukov-Svrcinovec stacila v polprofile, ale treba plny profil, aby nebolo pochybnosti ci usek spoplatnit.
Jano1 napísal:Zarucene Kysuce prehlasuju zvysok Slovenska
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.