aquila napísal:MUK bukov je vyuzivana, lebo tam konci dialnica
pre 5-6 tisic vozidiel stavat ultradrahu MUK, je luxus len hodny slovenska/kysuc.
MUK Bukov nie je vobec ultradraha. Postavena cast, teda cely privadzac Cadca ma dlzku 600 metrov a umoznuje vozidlam co najkratsou trasou opustit Cadcu.
aquila napísal:Jano1 napísal:Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.
to ako seriozne ? citam uz piaty krat, ale pri dialnci niekto argumentuje usporou 0,9 kilometra ?
to uz ani nie je smiesne, to je doslova vysinuty lokalpatriotizmus.
Ty si primitiv, ktory nepochopi, ze buduca uspora casu 6,5 minuty na 7-8 km je vyznamna, ze tlacit dopravu v objeme 10-15 tisic v./24h cez miestne casti/cez zastavane uzemie, ked je mozne 600 metrovym privadzacom vacsinu z tejto dopravy odklonit zo zastavaneho uzemia na dialnicu ma nepochybne vyhody a to aj v podobe ochrany chodcov a cyklistov na starej ceste I/11.
aquila napísal:keby si bol v trencine, trnave tak by si co robil ? asi by ta porazilo, ze cele krajske mesto ma jeden exit a aj to po dlhom privadzaci.
Ani trochu sa Ti nezda, ze je rozdiel ci ide dialnica cez mesto alebo ho obchadza? D1 ani na 1m neprechadza zastavanym uzemim TN ci TT.
aquila napísal:az bude D3 krizovat dve rozne cesty prvej triedy na rozne smery, tak to logicky vadit nebude.
tu sa bavime o 4och MUK na 10 km, ktore chces vyuzivat _lokalnou_ dopravou.
Vymyslas si nezmyselne pravidla? 1 MUK z D3 na vyznamnej odbocke do CR, 1 MUK v meste Krasno nad Kysucou, kde je zaroven odbocka na Oravu a obce v tom smere a 2 polovicne MUK v okresnom meste. Kazde mesto, cez ktore prechadza D/RC ma mat MUK, kazde krizovanie vyznamnej tranzitnej trasy ma mat MUK. CA bude mat 2 polovicne MUK.
aquila napísal:som rad, ze si konecne uznal, ze sa zbytocne vyhodilo na D3 smero na polsko a ta dialnica nikdy nemal vzniknut, kedze su tam intenzity oklo 2 tisic. a za zlomok planovanej D3 tma len stacilo vymenit znacku so zakazkom nad 3,5T okrem cielovej/zdrojovej dopravy.
Klames a prekrucas!!! Nesuhlasim s trasovanim a cenou, ale tvrdim, ze na Polsko D/RC treba. Intenzity budu stupat. Udaj par tyzdnov po otvoreni koridoru nie je smerodatny. O 5-6 rokov tam bude uplne ina situacia.
aquila napísal:tak daj priklad, lebo nani ani pri strazove, ani pri cadci, ani dokonca v tom polno koridore do polska.
http://www.vyvlastnenie.sk/pribuzne-temy/dialnice/vizualizacie/dialnica-d3-vizualizacia-useku-oscadnica-cadca-bukov/
aquila napísal:ked chcu ist 8 km autom kludne, ale nech sa nestazuju ze su v zapche
a ano ja som pravidelne chodil do prace na bicykli, inline, kolobezke do vzdialensoti asi 5 km. alebo MHDckou.
sokujuce co ?
Zase len prekrucas! Napisal si:
Kde nie su komunikacie, nie je ziadna MHD, tak preco zase prekrucas? Velka cast ludi nemoze jazdit na bicykli/kolobezke, v zime len malokto jazdi na bicykli.aquila napísal:Cadca je okresne mestecko kde vsade prides pesi, ake teda komunikacie?
aquila napísal:zase si len potvrdil, co som napisal, ak niekto potrebuje tranzit zo svrcinovca do ziliny, tak nepotrebuje ani krizovatku podzavoz a tym duplom krizovatku bukov. staci mu ako v pripade obchvatu trnavy len 1+1 cesta, ktoru z velkej casti na kysuciach je a su tam len dve bodove zavady
Ak niekto pojde z Polska alebo z CR do centra CA, tak by podla teba musel ist 6 km prevazne zastavanym uzemim po ceste prvej triedy. Ked pojde cez krizovatku Podzavoz, pojde 1,5 km cez zastavane uzemie.
Podobne z centra CA do Ziliny, ci pojde par stoviek metrov zastavanym uzemim, alebo 7,5 km po ceste I.triedy, ktora je na 5 km v zastavanom uzemi, podla teba samozrejme v tom nie je rozdiel. Nejde o par aut, ale z oboch smerov ide o zhruba 8-9 tisic voz./24h v sucasnosti a samozrejme to bude stupat.