Moderátor: Moderátori
aquila napísal:za prve, pri tuneloch som _vzdy_ obhajoval plny profil. dokonca aj pri horelici, a nezmyselnom useku do polska.
aquila napísal:za druhe , ak si si nevsimol pisem, ze radsej nech sa stavaju zatial ine useky ako prelozky jedniciek v trase R2, ako tu stavat polovicny profile. zase si vyberas co ti vyhovuje.
Len jasna poziadavka stavat v plnom profile pre 5 tisic aut/24h.aquila napísal:toto nech stavaju v plnom profile
medima napísal:Branisko by malo ma uz tiez davno druhu trubičku.
ELZ napísal:da sa prevadzkovat polprofil tunela a zaroven kusok vedla strielat druha rura?
ELZ napísal:Technicka otazka - da sa prevadzkovat polprofil tunela a zaroven kusok vedla strielat druha rura?
Vceliak napísal:jarino napísal:Pre koho? Kto by to zaplatil?
Ten istý, ako ako ten, čo platí D3 do Poľska.
rastislav5 napísal:Pozrime sa, co hovoria data zo scitani na Soroske (00560)
fh napísal:Keby sa politika nemiešala s výstavbou infraštruktúry tak sa stavia ako píše Yoggy 52
Yoggy52 napísal:by sme mali uprednostnit plno profilovy tunel pre intenzitu asi 3.000-5.000(odhad), namiesto toho aby sme investovali do mosta, ktory je najvytazenejsi(cez 100.000)
Yoggy52 napísal:
Vies preco je tam vysoka nezamestnanost? Pretoze je tam nulova mobilita, ked dokazu ludia cestovat z BJ/SK/VT do PO kazdy den bez D alebo RC(!! velmi dolezite), tak nevidim dovod preco by niekto nemohol dochadzat z Roznavy do Kosic, zatial bez RC.
rastislav5 napísal:Pozrime sa, co hovoria data zo scitani na Soroske (00560):
2000: 4662 vozidiel http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... ta_big.gif
2005: 6361 vozidiel http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... vuc_ke.pdf
2010: 6006 vozidiel http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... e_2010.pdf
2015: 5792 vozidiel http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... e_2015.pdf
Exponencialna trendova ciara metodou najmensich stvorcov pretina hodnotu 10.000 vozidiel v roku 2055 (t.j. o 38 rokov), ak by sme pouzili iba krajne body (2000 a 2015), tak v roku 2052 (t.j. o 35 rokov). Jasne, data nemusia byt presne a mohla sa menit metodika, (bohuzial je to asi najpresnejsie, co mame) a v buducnosti moze doprava rast rychlejsie (ale mozno aj pomalsie po dokonceni D1 a dialnice cez Madarsko), na druhej strane nie cela doprava sa presunie do tunela, takze dosiahnutie 10.000 aut znamena cakat na dvojrurovy tunel este desiatky rokov.
Keby sa intenzity v sucasnosti aspon blizili k 10.000, tak nepoviem ani slovo, ale mne to skor pripomina situaciu s tunelom Laerdal, kde ovela bohatsie Norsko postavilo najdlhsi cestny tunel sveta (50 krat dlhsi ako 500 metrov a 5 krat dlhsi ako Soroska) jednorurovy.
Pre mna jednorurovy tunel predstavuje kompromis medzi plnohodnotnym tunelom, na ktory vsak absolutne nie su intenzity a odkladom o desiatky rokov. Kompromis nie je idealny, mozno krajne riesenia maju spolu viac priaznivcov, ale predstavuje impulz pre region, ktoremu treba pomoct, Roznava je okres s tretou najvyssou nezamestnanostou, 7 krat vyssou ako najlepsi okres Piestany.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.