Moderátor: Moderátori
osobne by preferoval nieco podobne, co som velmi rychlo zakreslil do skici, co by znamenalo skutocnu prelozku I/11, odlahcenie brodna od tranzitnej dopravy, a mozno by to vyslo aj lacnejsie, kedze terajsia samotna MUK pri brodne by nebola tak sialene komplikovana, a zaroven by mali aj motorove vozidla, ktore nemozu byt na dialnicnom privadzaci kadial jazdit ..
Mawerick81 napísal:zastavka v rudinke vzdy bola,, je tam aj budova stara ako republika..
aquila napísal:Mawerick81 napísal:zastavka v rudinke vzdy bola,, je tam aj budova stara ako republika..
a to je problem ten obrovsky rpoblem uvazovania slovakov. ze zastavka, ktora je sice stara ako republika, uz daavno neplni svoj ucel (konkretne tato zastavka sa vola brodno, ale nikto z brodna ju nevyuziva)
vid aj oscadnica, ktora nechcela umoznit koridoru ist tunelom, trvala na zachovani zastavky, ktora je uplne mimo dedinu a ludia tam nastupuju v utorok, v maji a pred vianocami .. namiestot oho, aby samospravy skor chceli na starych tratiach cyklocesty, chcu nezmyselne zastavky, ktore tam boli dane pred 100 rokmi, kedy to malo viac menej mozno zmysel ..
a tak aj na tuto zbytocnu zastavku brodno/rudinka sa vyplieskalo pol miliona euro, brodno ani rudinka ju nepouziva, je blbo umiestnena a bude problem s prelozkou trate ..
ale to sme uz preberali v inej teme
Milan, pri radoli ma ide ako hovoris roztrhnut, lebo je to zbytocne vyplieskavanie penazi a zly navrh. ja myslim, ze X krat povedal, ze krizovatka v radoli je zbytocnost, ktora komplikuje uplne jednoduche povrchove riesenie D3 v tom useku, pricom KNM o nic neride, lebo bude mat novy privadzac s mimourovnovym riesenim, ako aj severny prijazd do mesta, cize bude kompletne usetrene od tranzitu a bude mat vynikujucu dostupnost.
kym v brodne ked si zoberies, kolko vetiev sa bude musiet na MUK postavit, ako to bude komplikovane a bude to obmedzovat aj samotnu D3, nehovoriac o uplne zle navrhnutom prietahu (to neni prelozka), I//1 cez stred MC, kde to je uplne nezmyselne ..
nicmenej, je to ciste sci-fi, lebo u nas sa koncepcne nerozmysla aj samospravy totalne zlyhavaju, vid tento priklad, ako sa zilina vykaslala na svoju MC brodno a rudinka si presadila zastavku v poli, ktora de facto znemoznila aj nejake posuvanie trate.
milan_KM napísal:Stále som nevidel čísla, koľko by sa ušetrilo povrchovým variantom. Takže ma nepresvedčíš. Ďalej treba podotknúť, že v Brodne ti vadí riešenie preložky, keď prechádza cez mestskú časť.
milan_KM napísal:Tu zase nevadí, že odrežeš Radoľu od KNM, čo je defacto mestská časť pre veľmi silné väzby na mesto (aj ked je to samostatna obec). Ak by bola úspora však naozaj významná, tak by to stálo za zváženie.
milan_KM napísal:No ono oproti pôvodnému plánu sa pridali dve priame vetvy do Brodna na preložku. Takže taka karastrofa to nie je. Rozhodne však bude nutné aby tam bol dostotčne dlhý odbočovací/pripájací pruh. Vteda sa vozidlá stihnú bezpečne zaradiť do pruhu a jednoducho nemôže byť problém.
milan_KM napísal:Áno je to scifi, a presne ako vravíš u nás sa nerozmýšla koncepčne. Nesúhlasím však, že na významné investíce majú mestá nejaký významný vplyv. Na prednáške s Mikolajom vysvetľoval, že k investíciám sa pristupuje štýlom "tu je riešenie, a teraz ho buď akceptujete, alebo vám totálne znepríjemníme život". A čo sa týka zastávky v Rudine, tak ti aj myslím magnus potvrdil, že za súčasným stavom nie je Rudinka, ale strach a neochota, železníc ísť do významnejšej reko (čo ostatne vidíme aj na úseku ZA-KE). A obce len využívajú ako zámienku na zakrytie ich neschopnosti.
aquila napísal:"Pozemná doprava v súčasnosti predstavuje vysoké riziko ohrozenia zdravia a bezpečnosti ľudí, najmä z obce Radoľa a z Kysuckého Nového Mesta, obyvatelia žijúci na ľavom brehu rieky Kysuca denne využívajú infraštruktúru a služby Kysuckého Nového Mesta, ktoré sú situované na pravom brehu rieky Kysuca, sú nútení denne riskovať a prechádzať cez frekventovanú cestu I/11
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.