Peterman napísal:V com je este problem, ze Racianska ja kapacitne pomaly na hranici
Tá už je aj za hranicou ale tie tangenty môžu pomôcť dostať skôr autá preč z Račianskej ako ju celú prechádzať.
Moderátor: Moderátori
Peterman napísal:V com je este problem, ze Racianska ja kapacitne pomaly na hranici
aquila napísal:pichalsi napísal:Kazdopadne o 2-3 roky bude na tom lafranconi rovnako ako teraz pristavny, ani nemusime cakat na D4 ktora to uz len dorazi
Tunel D4 je na dlho zbytocny. Sialene vela by pomohlo obom mostom skompletizovanie mestskeho okrehu t.j. severna tangenta (200+mio eur), skapacitnenie jarosovej, sancu na prebudovanie trnavskej/bajkalskej na mimourovnove krizovanie sa prepaslo pri reko stadiona...
A keby sa nebodaj este urobilo skapcitnenie bojnickej, tak kopu ludi nejde po dialnicnom prietahu..
Peterman napísal:Cely diaľničný prietah od Lamaca, cez Einsteinovu po Zlate piesky mal byt projektovaný na 3+3, ak by to tak bolo, mohol sa dnes rozšíriť na 3+3 a to by vyrzne pomohlo, lebo tak ci tak dobudovanim D4/R7 (bez tunela Karpaty) v rámci terajšieho PPP Projektu sa časť dopravy odkloní, ale napr. Hlavný ťah na Záhorie ostane len jeden a ten bude uplne zahltený tak od Jaroviec, ako aj z Einsteinovej.
A navyše terajší diaľničná prietah ostane hlavno dopravnou tepnou naprieč BA, takze bude tam mestská aj prímestská doprava .. priečny profil min 3+3 je tu viac ako nutný
Majkl napísal:Na vstupe do BA by stacilo zatial D2 rozsirit na 3 pruhy smerom od MUK Lamac k cerpacke OMV lebo od DNV, Lamaca a Dubravky ide rano velke mnozstvo aut a preto sa to tu casto ucpava kvoli pripajaniu. Opacny smer je zatial v "pohode".
aquila napísal:a co sa tyka bratislavy, aj to malo penazi je ukradol miklos a dal ich dedinam aj na kysuciach.
fico okradol bratislavu aj o eurofondy. takze tuto temu radsej nezacinaj.
brno ako o polovicku mensie mesto, ktore nie je hlavne ma o polovicku vacsi rozpocet ako bratislava
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.