Na odbočke by to byť "mohlo", ale nakoľko je tam každé ráno fronta v jedno pruhu, aj na mieste kde sú dva, tak by tam stáli autá v dvoch pruhoch. Zápchu by to nijako "neskrátilo", keď tak iba opticky.
nj, fotky su to dost stare, ten stary najazd tam uz vobec neni. Ale moc sa neponahlaju celkovo. Neviem naco cakaju, nakoniec to ani do Vianoc nestihnu.
veď už aj na google majú novšie snímky, po starej ceste tam zostal už len násyp. cez víkend tam "niečo" horlivo zametali, možno už príprava na pokládku AB krytu.
ullsus napísal:Nevie niekto ako je to s tým údajne "vydutým" betónom?
Nikde som realne info nenasiel ale tipujem, ze ten novy povrch sadol oprodi stredovemu pasu, a teda tam vznikol schod. A preto museli posunut teraz pruhy mimo tej stredovej casti, inak mi to nevychadza.
Etuda na pokračovanie (a zase tie kolektory): OZ Triblavina na súde napadlo rozhodnutie MŽP SR v kauze križovatka Triblavina viewtopic.php?f=35&t=22859
Ja nejako tajne dufam, ze kedze napriklad ministerstvu dopravy skratili na buduci rok rozpocet o skoro miliardu euro, tak povie dost a povedia OK. Nech si krizovatku aj kolektory postavi kraj a ze NDSka rozsiri len dialnicu na 3+3. Co by bolo aj to najrozumnejsie riesenie
Ty kokos, toto je snáď never ending story, kedy konečne pochopia ze kolektory nicomu nepomozu a este viac zahltia vstup do BA? O moznych koliznych situaciach na MUK Ivanka Sever ani nehovorim....
žiaľ jedným developerom ide o MÚK a druhým o kolektory. tí prvý majú zástupcov vo vláde, oni asi neprídu prístup na D1... či vieš niečo o nových kapitánových excesoch?
Ja osobne neviem nič, len to že kolektory sú blbosť a nebyť týchto zdržovačiek, už sme mohli byť s hotovou MUK o krok bližšie k plynulejšiemu výjazdu z BA
pekne to tam motajú "zmena projektu kľúčovej dopravnej infraštruktúry celoštátneho významu, s dopadom na tisíce obyvateľov"... tie tisíce obyvateľov sa to nijako nedotne po stránke životného prostredia, "len" nebudú mať možno využívať D1 v dĺžke 2 km na jazdu do a z práce. "Ide totiž o zmenu koncepcie dopravy celého regiónu" Odkedy D1 rieši regionálne (okresné) záležitosti... druhé Kysuce. Nech sa postará VÚC. (Kedysi mala 10mega z cestnej dane a na cestu dávala len desatinu.)
V podstate niekomu tento stav aj vyhovuje, Lebo sa nic nerobi Blatne ide tempom slimaka. Triblavina stoji, D4 stojí, rozsirovanie po Triblavinu stojí Dalsich 5 rokov sa na tom asi nic nezmení co sa tyka cestovania. Egoizmus vyhrava.