co sa tyka paralernej cesty, stacilo keby sa nemenil variant urobil most ako bol planovany z brodna, pricom by tam nebola ziadna velka MUK, aspon by sa nemuseli robit docasne mosty, cize proste D3 je jedna katastrofa.
zrusilo sa prepojenie na drozdej s brodnom, s odovodnenim nakladov a usetrenim, aby sa tam nakoniec aj tak postavili docasne mosty temer za cenu stalych.
detto zosuv pri tuneli, tiez sa argumentovalo, ze by sa musel sanovat svah, tak sa upustilo od tej cesty, ale napriek tomu ju sanovali.
predrazeny usek sa este predrazil ..
Jano1 napísal:S na 100% suhlasim, takze nechapem Tvoju reakciu.
tak nech si to samosprava zaplati. neni to prva ani posledna dedina, ktora bude takto dialnicou/zeleznicou odrezana, je to nevyznamne sidlo, ktore moze mat priame prepojenie pre chodcov/cyklistov a zanednbatelnu 3-4 km zachadzku pre automobilistov.
Vlados napísal:novodobá okropola...
riešenie po MÚK KNM vrátane privádzača by nemalo by to byť ani nákladné - dalo by sa to financovať aj z rozpočtu. úsek by sa dal "optimalizovať" zatiaľ nepostavením preložky I/11. také niečo by ste na Kysuciach privítali ako dočasné riešenie?
bohuzial, kraj, obce, mesta, povodie kysuce vyzaduju dost drahe upravy koryta kysuce vratane predpripravy na splavnenie!! lebo vsak je to v uzemnom plane ..
urcite to ma zmysel, kedze kysuce su kazdy rok zatopene ze ano
prelozka I/11 je z rovnakej kasty ako kvoli par ludom z vadicovej doline sa musi robit draha estakada ..
naopak keby sa zbytocne nesnazili zachovat povodnu I/11 tak sa daju usetrit dalsie velke peniaze, kde by sa usetrilo dvojite zbytocne krizovanie kysuce. oskareda/sneznica by bola v pohode na nejakej MZ8/50 spojena s brodnom, a terajsia I/11 okolo oskaredy by bola dialnica.
ale moznosti tam bolo vela, ale na D3 sa projektovali len megalomanske stavby ..
doslova neporovnatene ako usporne sa robila R1 .. to by ale na kysuciach neprezili.
tam tiez nemaju useky na paralernu cestu a nemaju useky oslobodene od poplatkov.