Moderátor: Moderátori
juancarlos napísal:Myslíš si, že len ty máš patent na rozum? Myslíš si že len ty máš právo spochybňovať a navážať sa do všetkého, opakujem všetkého, čo sa na D3 robí, a neustále tu trepať o MUK do každej garáže? Sa čudujem, že s tvojim "objektívnym" odborným rozhľadom nepracuješ (neviem) minimálne na MINDOP a neriadiš celú koncepciu diaľnic. Nie som zástanca D3 za každú cenu, podľa môjho skromného názoru jedna tunelová rúra bude postačovať ešte dosť dlhý čas, ale ty by si mohol tiež troška ubrať nohu z plynu, nemyslíš? Vieš mi podľa normy zadefinovať (ale opakujem podľa normy alebo nejakých iných odporúčacích smerníc, lebo tvoj "objektívny" názor veľa toho nepovie) od koľkých km je doprava lokálka a od koľkých je to tranzit?
aquila napísal:v podstate uz to ze je MUK svrcinovec, podom hned podzavoz, podom MUK cadca bukov, potom planovana oscadnica a potom este krasno* je uplne chore
BoroZA napísal:aquila napísal:v podstate uz to ze je MUK svrcinovec, podom hned podzavoz, podom MUK cadca bukov, potom planovana oscadnica a potom este krasno* je uplne chore
Takže znova táto pesnička... Keď ty znova, tak aj ja znova:
1. MUK Svrčinovec - nevyhnutná kvôli postupnej výstavbe D3, vari by si chcel ukončiť D3 Svrčinovec - Skalité v poli? Druhá dôležitá vec je odbočka na ČR, pričom táto trasa je využívaná dopravou možno aj v pomere 80:20 ku trase na Poľsko...
2. MUK Podzávoz - vyslovene ide len o prístup k priemyselnému parku, aby kamióny nejazdili cez semafóry, železničné priecestie a obytnú zónu. Keďže najkolabujúcejším úsekom ciest v Čadci je práve úsek medzi semafórmi a železničným priecestím, je logické, že tento úsek sa musel definitívne odbremeniť od dopravy. Skôr by som uvítal dostavbu MUK Bukov na plný profil, ale budiš, súdruhovia rozhodli, že toto riešenie je vraj efektívnejšie, tak nech sú spokojní.
3. MUK Bukov - ako tu už odznelo, už stojí takmer 15 rokov, nepovažoval by som za vhodné ju zbúrať (toto riešenie by asi neprešlo cez Value for money, či? ). Navyše, táto MUK slúži prioritne pre tisíce denne tranzitujúcich (áno, za tranzit považujem aj 50-kilometrové dochádzanie napríklad z Turzovky do Žiliny) OA z Horných Kysúc v smere KNM a ZA, o jej využití tu je zbytočné polemizovať.
4. MUK Oščadnica - jedine v tomto bode s tebou súhlasím, táto MUK je úplne zbytočná... Stačila by plnohodnotná MUK Krásno nad Kysucou, pričom priestor pre odpočívadlo a SSÚD sa mohol vytvoriť na inom mieste D3, napr. pred MUK Svrčinovec, alebo pri MUK Krásno nad Kysucou. Dúfajme, že pri dostavbe úseku D3 KNM - Oščadnica sa úplne vypustí MUK Oščadnica.
5. MUK Krásno nad Kysucou - pre prístup tranzitu OA v smere na Oravu nevyhnutná, taktiež bude dlho slúžiť ako koncový bod obchádzok pri uzávierkách tunela Horelica. Dôležitá je i blízkosť priemyselného parku v Krásne nad Kysucou, preto o význame tejto MUK nie je dôvod pochybovať.
Z hľadiska napojenia infraštruktúry by teda úplne stačili MUK Krásno - MUK Bukov plnohodnotná - MUK Svrčinovec na celom cca 10-km úseku D3. Nevidím však žiaden dôvod pri existencií 3 MUK v PB na cca 10-km úseku D1 a 9 MUK v BA na cca 15-km úseku D1, aby bola D3 o MUK ukrátená len preto, aby sa ušetrili nejaké peniaze na výstavbu zbytočnej R2 či R7.
BoroZA napísal:3. MUK Bukov - ako tu už odznelo, už stojí takmer 15 rokov, nepovažoval by som za vhodné ju zbúrať (toto riešenie by asi neprešlo cez Value for money, či? ). Navyše, táto MUK slúži prioritne pre tisíce denne tranzitujúcich (áno, za tranzit považujem aj 50-kilometrové dochádzanie napríklad z Turzovky do Žiliny) OA z Horných Kysúc v smere KNM a ZA, o jej využití tu je zbytočné polemizovať.
fh napísal:V Dubnici je pripojenie na priemyselný park kde je Delta electronics a Matador logistický park priamo z privádzača. Priemyselný park (bývalé ZŤS) je tiež blízlo a plus je tam pripojenie aj z MUK Ilava, to je 9 km od MUK DCA. Iné tam ani nie je treba a nikto ho ani nepotrebuje. Samozrejme nevraviac o tom že tam sú iné priestorové podmienky ako v CA. Iné je že sa mohlo rozhodnúť že buď Podzávoz alebo Bukov.
Vlados napísal:BoroZA napísal:3. MUK Bukov - ako tu už odznelo, už stojí takmer 15 rokov, nepovažoval by som za vhodné ju zbúrať (toto riešenie by asi neprešlo cez Value for money, či? ). Navyše, táto MUK slúži prioritne pre tisíce denne tranzitujúcich (áno, za tranzit považujem aj 50-kilometrové dochádzanie napríklad z Turzovky do Žiliny) OA z Horných Kysúc v smere KNM a ZA, o jej využití tu je zbytočné polemizovať.
že sa klávesnica nepokazila od tých kecov... z MÚK Bukov stojí jediná vetva, aj to najkratšia. z Tuzovky do Žiliny cez Čadcu? si sa s koňom zrazil
Čadca je porovnateľná z Dubnicou nad Váhom. Tam majú jedno pripojenie za obcou a NIKTO NIKDY neplakal akí sú chudáčikovia, ani že priemyselný park nemá priame napojenie na diaľnicu.
fh napísal:Nauč sa poriadne čítať, potom možno nájdeš v mojom príspevku vetu že jednu z dvoch v MUK v CA mali vypustiť. Nikde nepíšem že sú horšie priestorové podmienky v CA ale že sú iné. Ďalší čo má vo svojej zaujatosti červenú hmlu pred očami.
juancarlos napísal:Vlados napísal:BoroZA napísal:3. MUK Bukov - ako tu už odznelo, už stojí takmer 15 rokov, nepovažoval by som za vhodné ju zbúrať (toto riešenie by asi neprešlo cez Value for money, či? ). Navyše, táto MUK slúži prioritne pre tisíce denne tranzitujúcich (áno, za tranzit považujem aj 50-kilometrové dochádzanie napríklad z Turzovky do Žiliny) OA z Horných Kysúc v smere KNM a ZA, o jej využití tu je zbytočné polemizovať.
že sa klávesnica nepokazila od tých kecov... z MÚK Bukov stojí jediná vetva, aj to najkratšia. z Tuzovky do Žiliny cez Čadcu? si sa s koňom zrazil
Čadca je porovnateľná z Dubnicou nad Váhom. Tam majú jedno pripojenie za obcou a NIKTO NIKDY neplakal akí sú chudáčikovia, ani že priemyselný park nemá priame napojenie na diaľnicu.
Čo, vygúglil si si, že cesta Turzovka-Žilina je cez Veľké Rovne o 8 km kratšia ako cez Čadcu? Išiel si už po tej ceste alebo to poznáš len z glóbusu? Ty by si tade hádam pustil aj nákladnú dopravu. To nehovorím o nejakom busovom spojení Žilina-Bytča-Turzovka. By som strašne rád videl aký expert takto cestuje. Neviem-neviem kto sa s koňom zrazil. A ináč medzi riadkami čítam, že sa Ti aj celkom hodí časť tak strašne nenávidenej D3 HP-Žilina.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.