Oprava a doplnenie v odstavci
3, v bode
4:
KN.SK napísal:3. Európai Hálózatfejlesztési Eszköz terhére megvalósítani tervezett közútfejlesztések megvalósításának tervezett ütemezése/Prepojovacie prvky základnej siete v dopravnom sektore
4. M15 M1 - Rajka országhatár közötti szakasz bővítése 2017. III. negyedév 2019. IV. negyedév/
M15 M1 Rajka - št- hranica: začiatok 3. Q, 2017, dokončenie 4. Q. 2017 (robia už?)
Má byť: Rozšírenie M15: M1_Rajka - št. hranica: začiatok 3. Q, 2017, dokončenie 4. Q. 201
9 Doplnenie, po prečítaní ďalšieho textu, o nejaké projekty týkajúce sa i Slovenska:
4. Költségvetési forrásból megvalósítani tervezett közútfejlesztések megvalósításának tervezett ütemezése/
Návrh časového rozvrhu plánovaných projektov rozvoja ciest realizovaných z rozpočtových zdrojov• 28.
Esztergom megközelítése 102. sz. út/
Cesta č. 102 - Predĺženie po Ostrihom (teraz končí pred ním v obci Pilisjászfalu, odtiaľ ide k Ostrihomu po Dorog cesta č. 10, od Dorogu cesta č. 111 až po samotný Ostrihom)
-
Esztergom-M1 közötti szakasz fejlesztése 2020. I. negyedév 2022. IV. negyedév/Rozvoj (zlepšenie) úseku medzi M1 a Ostrihomom, začiatok 1. Q. 2020, dokončenie 4. Q. 2022;
• 47.
M1 autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt előkészítése 2017. IV. negyedév 2020. IV. negyedév/
Diaľnica M1 medzi Budapešťou a Győrom - Príprava projektu na rozšírenie na 2×3 pruhy, začiatok 4. Q. 2017, ukončenie 4. Q. 2020;
• 50.
21. sz. főút Salgótarján elkerülő és országhatár közötti szakasz fejlesztésének előkészítése 2018. I. negyedév 2021. IV. negyedév/
Cesta č. 21 - Obchvat Šalgótarjánu a úseku medzi (ním) štátnou hranicou - Projektová príprava na "zlepšenie", začiatok 1. Q. 2018, ukončenie 4. Q. 2021;
• 53.
Győr, keleti elkerülő - országhatár közötti szakasz fejlesztésének előkészítése 2018. I. negyedév 2021. IV. negyedév/Győr, východný obchvat - úsek medzi (ním) štátnou hranicou - Projektová príprava na "zlepšenie", začiatok 1. Q. 2018, ukončenie 4. Q. 2021. [Počul som o tom niečo, chcú ďalší dunajský most, teraz k "Dunajskej Strede". Érsekovi sa to vraj nepozdáva, asi aj kvôli novému "západnému" mostu pri Komárne, kde oni presadili zmenu polohy z opačnej, pôvodnej polohy. Ak by sa postavil, tak ten budúci komárňanský je bez obchvatu
na figu, hlavne pre mesto Komárno (vpustenie ŤNAD) alebo by v (lepšom) prípade
stratil na význame.]