od PK » 24. Nov 2017 12:58
Ako hovorim uz davnejsie vsetko je to zamer. Obmedzit premavku ako sa da na hranici BA, aby sa udrzali ceny realit v Bratislave. Preto NIKDY neprechadzaju rozumne, prakticke a lacne riesenia ktore by naozaj pomohli a realne sa situacia na vsetkych tahoch do BA len zhorsuje, nove krizovatky, nove semafory, nove stopky, nove kruhace.
Preto obyvajny clovek zo strednej triedy v Ba nema sancu si kupit dom. Preto absolutne nefunguje system predmesti ako v inych mestach. V nasich koncinach je to oblast po Pezinok, Senec, Samorin.
Cesty viac ako 1+1 sa stale povazuju za luxus, imperialisticky vymysel. Prakticky ziadna cesta prvej triedy sa nepreraba na 2+2. Pritom na prenesenie niekolko desattisicovej premavky v okoli miest v radiuse 70km nepotrebujeme dialnice a rychlostne cesty. Naozaj staci cesta 2+2 s 90km/h a bez uzkych hrdiel ako kruhace, semafory, stopky, znizenia rychlosti.
Ba - Senec, Ba - Pezinok, Ba -Most pri Ba a Ba - Samorin je nadherny priklad miest kde by sa toto dalo s uspechom pouzit.
Pritom matematika je jednoducha, kazdy den chce do Ba vojst a vyjst okolo 100.000 aut za 3h rano a 3h vecer. Pritom 2+2 cesta s 2x 2,5m pruhmi a 90km/h maximalkou prenesie rovnako 4000 aut/h ako 2+2 dialnica s 2x 3,75m pruhmi, 2m odstavnym a 130km/h maximalkou.
Ba potrebuje zhruba 8 takychto 2+2 radial a nema problem. Urcite nie pri vecernej spicke ked auta odchadzaju.
Btw. Stara Senecka by teraz uz urcite uzivila aj 3+3.