Spraví sa poradovník a štrajkovať budú všetci, lebo práve ich dolina je ukrátená. Práve preto žiadny poradovník ani reálne termíny nebudú, boli pokusy... Sú ľudia, ktorí sa príprave dlho venujú a majú ako takú predstavu(nehovorím o politických nominantoch) o reálnosti a potrebnosti stavieb. Ale potom sa začne do toho miešať politika. Nemusíme ísť ďaleko, ako to funguje ukázala Hodnota za peniaze pri východnej R2. Alebo aj Prešov, kde by tiež stačilo použiť zdravý rozum.
Už nehovorím, že keby náhodou v takom objektívnom poradovníku prvé miesta vychytalo rozšírenie D1, aké hromy blesky by nastali.
Ďalší problém sú objektívny odborníci. Kto ním je? VÚD? Matej? Kovalčík z INEKO? Ľudia okolo ministra?
A čo sa týka poradia. Na železnici sú projekty jasné:
http://www.zsr.sk/slovensky/projekty-eu ... age_id=164A keďže NDS takisto takmer všetky investície má spolufinancované cez eurofondy, doteraz priority boli napr. tu:
https://www.opii.gov.sk/projekty/velke-projektyKto pozná finančné možnosti a prípravu, tak v roku 2014 mu bolo jasné o investíciách do roku 2020.
Správna poznámka od teamlídra SaS je, že sa neinvestuje napr. do zabezpečovacích zariadení a teda ŽSR zamestnávajú zbytočne množstvo ľudí a vlaky idú pomaly aj na rovine. To je tiež ale vyčítané zo správy Hodnoty za peniaze.
A ešte že SSC dostáva málo peňazí, čo vieme všetci.