Moderátor: Moderátori
kaviarista napísal:Adoas,
nieco ine je kreslit si teoreticke koridory na papieri a nieco ine je situacia v terene. Pochop jedno, ze ak by sa na R3 neprelozila ani slamka a postavila by sa kompletna D3+S69 , tak aj tak sa kamiony z trasy Krakow-Budapest nepodari odklonit na Skalite. V praxi rozhoduje jedine rentabilita a zachadzka na Skalite by bola prilis neumerna k zisku v podobe dobrej cesty.
A ja vobec netvrdim, ze D3 je nepotrebna. Ibaze by kludne mohla pockat takych 10 rokov, lebo mame na Slovensku este dost ovela dolezitejsich usekov a D3 sa nezmyselne preferuje na ukor inych oblasti na Slovensku.
A navyše, Orava možno nie je taký problém, ale kade ďalej? Cez Donovaly? Tam RC len tak nebude a je to veľké prevýšenie... Cez Turiec? to už je na D3 kúsok... náčrt: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1096
devil napísal:
Prave tento nacrt je velavravny, dlzka useku Bielsko Biala -Skalite- Cadca je takmer rovnaky ako Bielsko Biala - Cesky Tesin - Cadca. Cesta CA-ZA je lepsia ako cesta cez Oravu, cesta cez Turiec nema prevysenie Donovalov.
Zaver: ak sa tzv. odoberanie dopravy nekonalo doteraz, nebude sa ani v buducnosti. Cize plati co napisal kaviarista.
...podla tohto nacrtu bude uspech ak ak vobec premavka na BA a Vieden pojde cez Skalite...
Ak si niekto plánuje cestu tak pozre do mapy na tú čo vypadá najvýhodnejšie, a to tá cez Oravu vypadá... Ale ak človek uvidí že z Bielska ide do ZA RC tak sa to hned zmení...
Krakov je však asi 560 tis. poľské mesto,
kaviarista napísal:Adoas,
nieco ine je kreslit si teoreticke koridory na papieri a nieco ine je situacia v terene. Pochop jedno, ze ak by sa na R3 neprelozila ani slamka a postavila by sa kompletna D3+S69 , tak aj tak sa kamiony z trasy Krakow-Budapest nepodari odklonit na Skalite. V praxi rozhoduje jedine rentabilita a zachadzka na Skalite by bola prilis neumerna k zisku v podobe dobrej cesty.
A ja vobec netvrdim, ze D3 je nepotrebna. Ibaze by kludne mohla pockat takych 10 rokov, lebo mame na Slovensku este dost ovela dolezitejsich usekov a D3 sa nezmyselne preferuje na ukor inych oblasti na Slovensku.
devil napísal:Ak si niekto plánuje cestu tak pozre do mapy na tú čo vypadá najvýhodnejšie, a to tá cez Oravu vypadá... Ale ak človek uvidí že z Bielska ide do ZA RC tak sa to hned zmení...
a preco by sa doteraz nezmenilo...nechapem...z Bielsko Biala je do ZA takmer rovnako cez Tesin ako Skalite...spusti sa Skalite a prejde cast premavky ktora by inac isla cez Svrcinovec. A ako som uz napisal cesta CA-ZA-MT-ZH je uz davno lepsia ako cez Oravu ci Donovaly...Krakov je však asi 560 tis. poľské mesto,
To mas odkial
http://www.krakow.pl/en/miasto/?id=dzieje.html
Today however, it is artistic and scientific circles that create the image of the city, which now has over 800,000 inhabitants.
A štvorpruh/diaľnica/rýchlostka bude spajat aj Varsavu s Krakowom.
Inac toto uz nie je podstatne 800.000 je viac ako BA+KE, neviem ci vsetky mesta dokopy na strednom a severnom Slovensku maju vobec tolko obyvatelov.
Je skor nestastne robit predimenzovane ocakavania na Polskych hranicnych prechodoch kde to za posledne roky skor stagnuje.
devil napísal:a teda jazdenie z Varsavy do Viedne ma byt pre SR priorita? Vobec S-J tranzit ma byt pre SR priorita? Priorita ma byt hlavne zapad vychod.
Čím kaviaristu či Feroslava štvou Kysuce, že jim nechtějí dopřát dálnici?
kaviarista napísal:mapman,
az na to, ze cez Wadowice nebude do Bielsko-Bialej rychlocesta najblizsich 100 rokov.
devil napísal:na buduci rok sa sem planovalo dat 200 mil. Sk
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5631
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.