Moderátor: Moderátori
StVO napísal:Vceliak napísal:StVO napísal:je tam kapacitná rezerva ako Brno
S týmto môžem za pekného počasia súhlasiť. Problém je, ak sa dvihne vietor, a dodávky sfúkava z cesty. V tom čase to takmer všetky kamióny odstavia, veď nie sú samovrahovia. A ak sa nájde jeden exemplár čo to skúsi, tak potom máme cestu na minimálne štyri hodiny uzavretú.
Aká je v tom čase kapacita Sorošky?
1. Koľko krát týždenne sa toto deje?
2. Ako celej veci pomôže tunel pod Soroškou, keď za týchto okolností vietor tie náklaďáky aj tak sfúkne z cesty pri Hrhove?
Vceliak napísal:Majú ľudia právo mať v 21. storočí adekvátnu bezpečnú cestu, alebo majú "vysadnúť na kone"?
Vceliak napísal:1) Ak nezomrie iba jeden človek-šofér za rok, stoji za to investícia do spomínaného úseku?
Vceliak napísal:StVO napísal:Vceliak napísal:S týmto môžem za pekného počasia súhlasiť. Problém je, ak sa dvihne vietor, a dodávky sfúkava z cesty. V tom čase to takmer všetky kamióny odstavia, veď nie sú samovrahovia. A ak sa nájde jeden exemplár čo to skúsi, tak potom máme cestu na minimálne štyri hodiny uzavretú.
Aká je v tom čase kapacita Sorošky?
1. Koľko krát týždenne sa toto deje?
2. Ako celej veci pomôže tunel pod Soroškou, keď za týchto okolností vietor tie náklaďáky aj tak sfúkne z cesty pri Hrhove?
1) Ak nezomrie iba jeden človek-šofér za rok, stoji za to investícia do spomínaného úseku?
2) Sleduješ správy predtým, ako vyrazíš na cesty? Problém je v tom, že neexistuje alternatívna cesta. Ak sa vykotí dodávka alebo kamión, do práce cez Sorošku nikto nepríde na čas, ani keď si pristane. Stará ľudová múdrosť hovorí: Rieky nás spájajú, hory rozdeľujú. Majú ľudia právo mať v 21. storočí adekvátnu bezpečnú cestu, alebo majú "vysadnúť na kone"?
expwy napísal:Pravdu nechce nikto počuť.
i15 napísal:Dolu kopcom osobáky určite nejazdia 84 kmh (to je cca 90 podľa tachometra). Môj odhad je cca 70-75 kmh. Priemerná rýchlosť prejazdu cez celý HP je okolo 70 ako píše devil. Ale úradnici z Bratislavy vedia lepšie...
expwy napísal:i15 napísal:Dolu kopcom osobáky určite nejazdia 84 kmh (to je cca 90 podľa tachometra). Môj odhad je cca 70-75 kmh. Priemerná rýchlosť prejazdu cez celý HP je okolo 70 ako píše devil. Ale úradnici z Bratislavy vedia lepšie...
Úradníci primárne z SSC IVSC Košice a sekundárne z Bratislavy majú k dispozícii automatické sčítače dopravy a stacionárne radary ukladajúce údaje, ale určite tvoje pocity a odhad má vyššiu vypovedaciu hodnotu. K tomuto niet viac čo dodať.
mireceq napísal: "Dialnica do kazdej doliny"
expwy napísal:Chlapci, presne tu predvádzate dôvody prečo tí politici (aka populisti) robia čo robia a prečo sú úspešní.
Pravdu nechce nikto počuť.
Každý chce svoju diaľnicu resp. RC bez ohľadu na to či je potrebná alebo nie. Na tomto fóre by som čakal trochu viac objektivity a rozumu ako emócii a snov. Argumenty, čo tu dal StVO sú proste nevyvrátiteľné, odborníci v SSC, NDS a MDV SR (tí, ktorí tam ešte zostali) toto všetko vedia, ale politici im to nedovolia zverejniť. A prečo? Presne pre to, čo tu predvádzate, lebo vy ste sa rozhodli, vy to proste chcete bez ohľadu na akékoľvek argumenty. Treba si to chlapsky priznať a neargumentovať rozprávkami typu počasie, ľudské práva a neprekonateľné regionálne rozdiely.
Miro napísal:A čo bráni štvorpruhovej ceste ten názov dať? Keď je R1 aj úsek medzi ZH a ZV, ktorý bol postavený ako preložka cesty 1. triedy...
Vceliak, a ty si naozaj myslíš alebo veríš tomu, že tunel Soroška pomôže vyriešiť problém hladových dolín?
Ešte k tej Soroške: som ZA, nech sa raz postaví, ale vtedy keď bude naozaj potrebná. Hlavne nie teraz a nie hlúposť typu polovičný profil. Naozaj radšej počkať cca 10-15 rokov (podľa vývoja intenzít a dopravných tokov) a postaviť to potom rovno na plný profil. To bude mať význam. Polovičný profil Sorošky je totálne zlé strategické rozhodnutie a ľahostajnosť a šlendriánstvo zodpovedných politikov = postaviť čokoľvek, hlavne poklepať základný kameň do volieb v regióne so svojou voličskou základňou. Sú to doslova vyhodené peniaze a minutie zbytočných cca 200 mil. €, ktoré mohli byť použité na rekonštrukcie a modernizácie ciest I. triedy, čo by malo ďaleko väčší prínos pre viac regiónov na Slovensku.
Úradníci primárne z SSC IVSC Košice a sekundárne z Bratislavy majú k dispozícii automatické sčítače dopravy a stacionárne radary ukladajúce údaje, ale určite tvoje pocity a odhad má vyššiu vypovedaciu hodnotu. K tomuto niet viac čo dodať.
Parametre? (šírka jazdného pruhu, smerové oddelenie, šírka krajine, úrovnove križovania, polomery zatáčok atď.). To robí štvorpruhovú cestu prvej triedy lacnejšiu ako Rku alebo D.
aquila napísal:mantra dialnic a RC je na slovensku bohuzial kontraproduktivna
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.