Moderátor: Moderátori
Anonymous napísal:Nemylis sa,ale v MR nie je definitívne rozkodnuté či na Šahy či na Štúrovo.
Sú tam aj politické aj hospodárske (kôli Suzuki) tlaky. Ale to je aj u nás otázka budúcnosti. Myslím,že sa aj u nás zmenia prametre ako hustota premávky apod. Po D1 bude iná premávka a hospodárska mapa SR bude tiež iná. Potom nebude pohľad na R3 sentimentálnou spomienkou ako kedysi nečo bolo,ale požaidavky novej doby jú definujú nanovo.
Anonymous napísal:Dnes v STV potvrdil Rusko ,že vzhľadom na umiestnenie Hankooku do Levíc sa bude stavať 4-prúdovka od Hr. Beňadiku do Levíc.
Scotty napísal:Trasa pôjde od BB v smere na Šahy, prepojenie na LV, Štúrovo sa neplánuje, okrem toho toto nie je problém v R3, ale v R7, takže ak tu di skutujete zoberte si mapu, , pretože inak to nemá význam.
mel napísal:Scotty napísal:Trasa pôjde od BB v smere na Šahy, prepojenie na LV, Štúrovo sa neplánuje, okrem toho toto nie je problém v R3, ale v R7, takže ak tu di skutujete zoberte si mapu, , pretože inak to nemá význam.
R7 kam? Ako suvisi R7 s Hankook? Tomu nerozumiem ... teda mimo faktu, ze sa spominalo, aby sa zohladnilo buduce trasovanie R7 pri tom privadzaci LV - R1
Pozorovateľ napísal:Pre stavebnú firmu je finančne výhodné mať R3 natrasovanú aby išla na BB. Potom sa rysuje nejaký ten pekný tunel ,ale rozhodnuté stále nie je. Iniciatívy za R3 Štúrovo-LV-MT nie sú vycucané z prsta ,aj keď lobbing stavbárov a BB bude silný,majú šancu
Pozorovateľ napísal:Pre stavebnú firmu je finančne výhodné mať R3 natrasovanú aby išla na BB. Potom sa rysuje nejaký ten pekný tunel ,ale rozhodnuté stále nie je. Iniciatívy za R3 Štúrovo-LV-MT nie sú vycucané z prsta ,aj keď lobbing stavbárov a BB bude silný,majú šancu
Pozorovateľ napísal:O čom je R3? Zatiaľ len o debate. Diskutuje sa o jej trasovaní od juhu až na sever. Ty vieš o čom je? Jej trasovanie na sever je predmetom inej časti tejto diskusie. Možno si prekvapený, ale aj jej južné trasovanie ešte nie je rozhodnuté na 100%. Je tu iniciatíva miest a obcí za jej trasovanie od Štúrova na Martin(a je to normálne-sú to verejní predstavitelia volených samospráv a nie anonymní lobbisti zo súkromných spoločností). Takže tu máme verejnú iniciatívu. Ďalej je tu aj záujem z MR,aj keď nie je to z ich strany uzavreté. Takže k veci: Trasovanie R3 (jej južnej vetvy) nie je tabu a jej južná časť obslúži na menej náročnom teréne viac obyvateľstva s väčším hospodárskym významom (viď aj Hankook) keď pôjde Štúrovo-LV-HB. Tam sa pripojí na R 1. Proste je tu aj taká alternatíva.
Pozorovateľ napísal:Zdá sa mi divné, že by sa spojenie PR a MR definovalo spojením cez konkrétne mesto, t.j. BB. To je ako podmienka? V MR tak ako aj u nás nie je na 100% jasné všetko dopredu. A reálne tlaky trasovania cez Ostrihom existujú, napr. aj kôli Suzuki. Čo sa týka ceny,tá sa pekne môže zdvihnúť tunelom,alebo tunelmi popod Šturec.
Pozorovateľ napísal:BB sa mi nevidí odrezaná,uznávam,že konkrétne pre toto jedno mesto by trasovanie R3 od Štúrova na MT bolo + 20km na ZV,ale po RC! Odpadla by ale stavba tunela pod Šturcom. Územie od Šiah po ZV je náročnejší terén a riedko osídlené. Je to ale skratka, to je tak asi všetko. Toto sú otázky do budúcnosti, zásadný význam má pomalá výstavba D1 a to je akože priorita č.1 R3 bola niektorými chápaná ako ťahať diaľnicu od Ba na ZV,R3-kou na RK. Toto je dávno passé, "fičí" sa na ZA a ďalej. V tomto svetle už môže byť trasovanie R3 otázkou budúcnosti. Toto som mal asi na mysli
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.