DrX napísal:Takze v piatok sa vyhlasi sutaz!!!! Parada!!!!!!!! http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35 ... 50#p205150
plný profil s predpokladanou cenou pod 10 mil. € / km je obrovský úspech
Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Takze v piatok sa vyhlasi sutaz!!!! Parada!!!!!!!! http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35 ... 50#p205150
Vlados napísal:odhadované ceny sú super, len by bolo vhodné zvážiť/porovnať aké by boli pre polprofil Mýtna – Lovinobaňa. (Možno aj Kriváň – Mýtna by sa dala stavať aj ako polprofil a možnosťou neskoršieho dobudovania.) Dôvodom sú nízke intenzity a že "šetrené" by sa použili kdekoľvek inde na Slovensku... Arpi ich dokáže upotrebiť aj inde na R2 alebo južných jednotkách.
a teraz smelo do mňa...
nevo83 napísal:ako pozeram tak pozeram nikde nic o zmienovanej sutazi...
Náklady projektu
Odhad investičných nákladov projektu je 168 mil. eur, NDS tento odhad znížila o 37 mil. eur (18 %) úpravou
jednotkových cien udržateľným spôsobom. NDS znížila pôvodné teoretické ocenenie stavby úpravou
jednotkových cien na základe zmluvných cien z projektov v okolí navrhovanej R2 a na základe jednotkových cien,
ktoré boli použité pri teoretickom ocenení projektu prvej etapy R4 severného obchvatu Prešova.
Dokončenie dopravného modelu a CBA: 31.5.2018
o Dokončenie dopravného modelu pre R2 Kriváň – Mýtna – Lovinobaňa
o Dokončenie CBA pre úsek R2 Mýtna – Lovinobaňa
o Dokončenie CBA pre úsek R2 Kriváň – Mýtna po optimalizácii investičných nákladov
Verejné obstarávanie:
16.2.2018: Vyhlásenie verejného obstarávania
16.4.2018: Otváranie ponúk
November 2018: Predpokladaný termín podpisu zmluvy o dielo
Vzhľadom na to, že verejné obstarávanie stavebných prác bude vyhlásené pred dodaním analýzy nákladov a prínosov a dokončením dopravného modelu, verejný obstarávateľ stanovil ako podmienku zmeny okolností, za ktorých môže zrušiť
verejné obstarávanie v zmysle §57 ods. 2 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých 7
zákonov skutočnosť, že pre projekt R2 Mýtna – Lovinobaňa nebude potvrdené financovanie zo strany MDV SR ako
riadiaceho orgánu.
Stavebné náklady: 156,4 miliónov eur
MÚK Mýtna zostala. NDS tvrdí, že je potrebná na otáčanie vozidiel údržby.
Dobudovaním severo - južného koridoru Zvolen – Budapešť rýchlostnou cestou cez hraničný priechod Šiatorská Bukovinka (na juh od Lučenca) sa môže podľa maďarského modelu do roku 2030 na R2 presunúť najviac 700 vozidiel denne (približne 8% nárast intenzity) z konkurenčných dopravných ťahov. Uvedená hodnota predstavuje celkový diaľkový tranzit v smere sever - juh medzi Maďarskom (a ďalšími balkánskymi krajinami) a Poľskom, pre ktorý je cesta cez stredné Slovensko kilometricky najkratšiu možnosťou.
Lorenc napísal:Náklady projektu
Odhad investičných nákladov projektu je 168 mil. eur, NDS tento odhad znížila o 37 mil. eur (18 %) úpravou
jednotkových cien udržateľným spôsobom. NDS znížila pôvodné teoretické ocenenie stavby úpravou
jednotkových cien na základe zmluvných cien z projektov v okolí navrhovanej R2 a na základe jednotkových cien,
ktoré boli použité pri teoretickom ocenení projektu prvej etapy R4 severného obchvatu Prešova.
aquila napísal:kde nakoniec bude MUK mytna ? lebo vsak v ziadnej platnej EIA neni .. ergo budu musiet aspon ciastocne updatnut EIA ...
tomenmen napísal:A vznikne dočasné napojenie na pôvodnú jedničku? Alebo sa bude do dokončenia R2 po Kriváň schádzať dole na MUK a potom po trojke do Mýtnej a tam znova na jedničku?
Obidva úseky od Kriváňa po Lučenec chce štát podľa jeho slov stavať v plnom profile aj z dôvodu, že je tam odbočka na medzinárodný koridor smerom do Maďarska, ktorá je z hľadiska dopravy dôležitá. „Spolupracujeme s maďarskou stranou, pretože potrebujeme dokázať opodstatnenie plného profilu na tomto úseku,“ povedal minister a dodal, že Maďari pri Šalgotarjáne takisto budujú k hraničnému priechodu Šiatorská Bukovinka plný profil ich rýchlostnej cesty R21.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.