Moderátor: Moderátori
aquila napísal:ano I/12 je len prenalepkovana cesta prvej triedy, ale to co s nasilu pretlacenym "koridorom", ktory nikdy neexistoval ? to sa maju teraz po pol miliarde euro do zbytocnej dialnice, investovat dalsie stovky milionov do druheho profile pre intenzity ktore mozno padnu na 1000/24 hod ? detto upgrade povodnej cesty, kde sa nedokazu pod novovybudovanym most vyhnut ani dva kamiony ?
keby niekto v tejto republiky rozmyslal, tento usek by sa nedostal nidky dalej ako po uroven technicka studia .. bohuzial poltiicke kliky rozhodli inak a preto ma aj komentar i15 dost relevantnu spravu pre toto vlakno..
i15 napísal:Na vysvetlenie - ten poloprofil bol drahší, ako superpredražené Branisko, napriek tomu na Východe poctivo platíme diaľničné známky a tupovoliči na Kysuciach sa idú sťažovať, že D3 nie je zadarmo.
i15 napísal:.obchvat TT je odjakziva cesta 1. triedy a tie spoplatnene nie su takze nerozumiem tejto asociacii
juancarlos napísal:Podľa tvojej teórie by mala mať Bratislava za predlhej Ďurkovského éry (aj v súbehu s Dzurindovou vládou) minimálne 2 linky metra. A má čo? ..... Ale však treba si kopnúť, Kysuce sú vhodným cieľom. (Tým vôbec neobhajujem súčasnú vládnu "elitu" a som za spoplatnenie D3 Sv-Sk)
Čumil napísal:pohodak napísal:.obchvat TT je odjakziva cesta 1. triedy a tie spoplatnene nie su takze nerozumiem tejto asociacii
Dakujem za nahravku slovom "odjakziva". I/12 bola odjakziva cestou druhej triedy - II/487, a de facto cestou druhej triedy zostala, parametrami aj udrzbou. Takze ak by veci ostali take, ako odjakziva, usek o ktorom sa bavime nema alternativnu trasu 1. triedy. Podobne aj R1 - usek od krizovatky s D1 po Trnavu bol odjakziva 4 prudova cesta I. triedy. Nezmenilo sa nic, len oznacenie.
Tym chcem povedat, ze ak by som sa aj s vyhradami zmieril s tym, ze D3 Svrcinovec - Skalite je dialnica, to, ze mam povazovat zaroven rozbitu cestu druhej triedy, za cestu prvej triedy a teda splnenie podmienky na spoplatenie dialnice, povazujem za dost sprosty podvod.
aquila napísal:zase sme ale na zaciatku, ze cely ten umely koridor je podvod na EU, takze toto je ten najmensi problem na tej trase ..juancarlos napísal:Podľa tvojej teórie by mala mať Bratislava za predlhej Ďurkovského éry (aj v súbehu s Dzurindovou vládou) minimálne 2 linky metra. A má čo? ..... Ale však treba si kopnúť, Kysuce sú vhodným cieľom. (Tým vôbec neobhajujem súčasnú vládnu "elitu" a som za spoplatnenie D3 Sv-Sk)
tato logika nesedi,
za prve, jednak Bratislava za tych 8 rokov durkovskeho nedostala od statu pol miliarda euro na vystavbu metra.
kedze to metro neexistuje, tak nikto pozaduje, ze by malo byt zadarmo
ta logika by sedela, ak by Bratislava dajme tomu dostala polmiliardy euro co I len na elektrickovu trat z konca petrzalky do rajky a ludia z cunova by chceli mat tuto elektricku zadarmo.
Čumil napísal:Nerozumies, lebo asi necitas. Ale nevadi, zopakujem. Tocim o tom, ze ta tzv. dialnica ma alternativnu trasu len vdaka formalnemu prenalepkovaniu cesty 2. triedy v otrasnom stave. Je to to iste, akoby prenalepkovali trnavsky obchvat na R1 v polprofile a subeznu okresnu cestu na cestu 1. triedy - nie je v horsom stave, ako I/12. R1 na usekoch, o ktorych pises, je aspon naozajstna 4 prudova Rka. A Kysucan rozhodne nie som, tento usek by som z cisto egoistickeho pohladu mohol mat na salame, kedze sa tam dostanem 1 za rok.
juancarlos napísal:Ale mala by, pretože Ďurkovský bol z rovnakej bandy ako bola vtedajšia vláda. (tvoja paralela, že keď 70% ľudí volilo Smer, SNS a Kotlebu, tak za odmenu dostali cestu v hodnote pol miliardy)
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.