Jediny system na porovnavanie vyhodnosti usekov, ktory dava zmysel a je vnutorne konzistentny je celkove naklady vs. celkovy usetreny cas (usetreny cas na jedno auto krat pocet aut).
usetreny cas prenasobit poctom - na to musis vediet ze kolko aut kam ide. ci pouziju novy usek cely, ciastocne alebo vobec. a hlavne prave toto je navod ako stavat dialnice pre blizke okolie miest....vela aut usetri vela minut. cize takto urcite nie.
nonick, tým devilovým hodnotením by sa stavili diaľnice iba v okolí BA. aj taká OZ triblavina by si tiež prišla na svoje... satelity by vygenerovali dostatok dopravy a keby bolo potrebné pre hodnotenie tak sa nakúpia ďalšie autá.
princezna, zase poriadne necitas, vid vyssie a btw. x-krat som pisal siet D/RC musi byt viazana na E trasy.
Z druheho balika by sa platil rozvoj najrozvinutejsich regionov. Tam treba investicie len podla premavky.
toto by som pouzil npr. na cesty I/51, 64 na zapade, spajaju najvacsie okresy s TT a NR.
Z prveho balika by sa platil rozvoj najvzdialenejsich a najodrezanejsich regionov. Tam treba investicie bez ohladu na premavku.
aj podla poctu obyvatelov cize KE-MI co pomoze aj okoliu cize VT, HE, TV, SO....R2 zatial po tomasovce a neskor na RS. plne profily ale kvoli usporam velke estakady alebo tunely stiahnut na poloprofily.
prelozky v trase severnej R3 alebo teda I/59, juznej R3 cize KA, sahy....a severnej R4.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...