Sorry Pacho, skúsim to presunúť sem.
devil napísal:lebo obchvat MT sa spomina tak predpokladam ze to je vase "zeliezko" co povazujete za dolezitejsi usek oproti tomuto.
Asi len nepochopenie sa. Ja osobne ani jednému z týchto úsekov neprikladám vyššiu prioritu. Dokonca som to písal aj v tej téme, kde táto diskusia začala o 3 strany dozadu:
okorec napísal:...(po dostavbe D1 ZA-RK, D3 a ostatného rozostavaného) by som otvoril všetky tie vedľajšie fronty (D1 za KE, R2 na BN, R2 od ZH, R2 ZV, R2 za LC, R3 MT, R4 za PO) a nech sa stavia postupne podľa toho, čo bude pripravené...
Čiže ani jeden z týchto úsekov nekladiem principálne nad druhý. Nech ide skôr ten, ktorý bude skôr pripravený.
jarino napísal:A R3 projekčne pripraviť ako zálohový projekt v prípade prúseru čerpania eurofondov.
Súhlasím. Ale toto malo byť už dnes pripravené, keďže to nie je stavba v zložitom teréne, dala by sa realizovať v prípade potreby aj ako polprofil a intenzity dopravy sú dostatočné na to, aby sme si nemuseli trhať vlasy, že kvôli vlastnej neschopnosti staviame niečo, čo až tak netreba. Len to by sme nemohli mať tých pár rokov Hrnčiarovcov na meste, ktorí R3 blokovali...
MuelMI napísal:Namiesto moralizovania, by si mne aj ostatným diskutérom vysvetliť, prečo je moja úvaha nesprávna.
OK. Ani jednu križovatku nie je možné vypustiť. To je úplne nerealistická úvaha a keby si poznal miestnu situáciu, tak ťa niečo také ani nenapadne. Naopak, križovatku na Bystričku bude potrebné prerobiť a keďže rozšírenie I/65D na 2+2 nie je reálne, tak tam nemôže byť semafor a bude tam kruháč. A bude to relatívne malý kruháč, keďže je tam málo miesta. (ak chcete nájdem plány) A tu budú všetci skákať meter dvadsať, že ďalší kruháč na jednotke. A ten kruháč predĺži poobedné zápchy od križovatky v Košťanoch niekde po križovatku s Robotníckou (cca 4 km). A nie je to z rozmaru, ale preto, že ten feeding z bočných ciest nie je až taký malý, ako tu devil písal, ale až na križovatku pri Záturčí je na všetkých križovatkách dosť vysoký a tá jediná nesvetelná križovatka na Bystričku je teda hodne problematická.
Čo sa týka zelenej vlny tak je to síce super, ale v bežnej dennej premávke od 7:00 do 18:00 je hustota už tak vysoká, že zelenú vlnu nestíhaš. Dôsledkom potom je to, že autá a hlavne kamióny chodia na červenú, aby ju skúsili dobehnúť. Policajti to denne kontrolujú a pokutujú a napriek tomu sa to nezlepšuje a autá vchádzajúce z bočných ciest sú bežne zvalcované kamiónom. Čiže čo? Predĺžiť intervaly na semaforoch medzi prepínaním zelenej a zhoršiť tak priechodnosť?
IceFox napísal:Nazvať cestu, ktorá "oddeľuje" centrum od sídlisk Podháj a Záturčie ako cestu "na okraji mesta" je zaujímavá úvaha. Ešte keď z toho obchvatu sa dostaneš do 5 min. do centra.
+ Stráne a priemyselnú zónu od teplárne po bývalé ZŤS.. A tých 5 min si myslel peši alebo autom, keď z toho 4 minúty stojíš na rampách?
Bo napríklad Robotnícka ulica od vlakovej stanice až po samotnú križovatku s I/65D sa dá považovať za širšie centrum, kde sú rôzne obchody a kaviarne (a to ešte majú developeri s týmto priestorom veľké plány). Takisto priestor od OC Tulip po Tesco, čo leží priamo pri I/65D síce nie je "historické" centrum, ale dnes má môžno väčší centrálny vplyv ako samotná pešia zóna.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.