Moderátor: Moderátori
devil napísal:to som uz pisal, naco je 120 na neelektrifikovanej trati. uz sa opakujem ale nevidim vazny problem so 100 km/h ZV-KE. problem je 80-ka na trati surany-h. dubrava okrem mozno 2 kuskov so 100-kou.
no a tie opravy trati, vyhybiek a mostov som myslel nejaky zoznam xy usekov/mostov/vyhybiek ako aj ssc ma zoznam cestnych mostov cize bez navysovania rychlosti. kludne aj take co sice funguju ale su na hranici zivotnosti.
devil napísal:a nejake stanice sa aj opravuju tak potom neviem z coho
vladik67 napísal:Majú už zmluvu na uzol a zabudlo sa na stanicu.
vladik67 napísal:Akoby stanice na východ SR od ZA a NT vrátane koľaji a perónov nebolo potrebné zrekonštruovať. Asi TV, MI a HN sú úplne ďaleko a KE s PO už niečo dostali. Peróny (nástupištia) im nie je potrebné zrekonštruovať, lebo EU fondy na obnovu sú len pre ZA a západ a odrobinky pre východ.
vladik67 napísal:Aj použité vozne zo západu sú ešte použiteľné pre východ, lebo trate nie sú elektrifikované.
vladik67 napísal:Dokonca už aj plánujú výstavby cyklochodníkov, čo na východe vôbec nie je, až na časť KE.
vladik67 napísal:Apropo ešte aj diaľnice až na nekompletnú D3 už majú.
jarino napísal:vladik67 napísal:Apropo ešte aj diaľnice až na nekompletnú D3 už majú.
Najmä to Višňové
vladik67 napísal:https://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=25197&p=235151#p235151
Tak toto je typické: "Podaj palec a chcem celú ruku". Majú už zmluvu na uzol a zabudlo sa na stanicu. Akoby stanice na východ SR od ZA a NT vrátane koľaji a perónov nebolo potrebné zrekonštruovať. Asi TV, MI a HN sú úplne ďaleko a KE s PO už niečo dostali. Peróny (nástupištia) im nie je potrebné zrekonštruovať, lebo EU fondy na obnovu sú len pre ZA a západ a odrobinky pre východ. Aj použité vozne zo západu sú ešte použiteľné pre východ, lebo trate nie sú elektrifikované. Apropo ešte aj diaľnice až na nekompletnú D3 už majú. Dokonca už aj plánujú výstavby cyklochodníkov, čo na východe vôbec nie je, až na časť KE. Na východe nie je potrebná ani Soroška, R2, R4 a dokonca záver D1 po SO - ale naoko ako priorita, bez náležitej prípravy takže výstavba niekde po 2030.
jarino napísal:Na perónoch toto storočie pripomínajú iba informačne tabule.
jarino napísal:Podchod je otras, a to ho dávali kus dokopy, lebo náhodou do ZA prišla eurokomisárka pre dopravu.
jarino napísal:Jediná investícia sú dvere so senzorom na jednom vstupe
jarino napísal:Teraz majú prísť Regiopantery, ale neviem, nie som presvedčený o kvalite týchto vozov (ČD mali s nimi problémy).
cize minister len dava svoje vyhlasenia do medii. uz to treba brat s rezervou.Drvivá väčšina z vlastných zdrojov ŽSR....Nezabudlo. Brusel staničnú budovu nezaplatí. Máme si to hradiť zo svojho.
vsak nech ju opravuju ibazeby to mala byt nejaka megalomania na ktoru nemaju peniaze.Nechcem tu dávať "údeného sleďa" ale Žilina si zaslúži celkovú rekonštrukciu skôr ako náhodne výstrely do vzduchu typu reko Rimavská Sobota alebo reko Alekšince.
Pacho napísal:vladika si mimo temu , prosím presunúť do príslušnej témy.
Peter_CA napísal:Najhoršia a najmokrejšia časť pod Hviezdoslavovou patrí mestu, nie?
cPalo napísal:Takže jeden chýbajúci úsek preváži všetky ostatné na strednom a východnom Slovensku?
Ja len, že je nemiestne argumentovať jedným úsekom (mimo misu).
jarino napísal:cPalo napísal:Takže jeden chýbajúci úsek preváži všetky ostatné na strednom a východnom Slovensku?
Ja len, že je nemiestne argumentovať jedným úsekom (mimo misu).
Akurát že on tvrdí "aj diaľnice ... už majú". Takže fakt nerozumiem čo je na mojom tvrdení mimo misu.
Mimo toho akosi chýbajú ďalšie dva úseky (Turany - Hubová a Hubová - Ivachnová), pričom pri druhom zmienenom ešte budú na MDV SR búchať šampanské, ak bude do 2023...
Z môjho pohľadu preváži. Niekto druhý môže mať na to iný názor, ale tento pohnojený projekt smerákmi nás bude stáť ešte kopu peňazí. Takže ešte aj v tom preváži ostatné úseky
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.