Moderátor: Moderátori
Loe napísal:Túto situáciu ale napokon istotne vyrieši trh a akonáhle tu bude dostatočný objem ľudí, ktorí budú ochotní zaplatiť za let trhovú čiastku, tak nepochybne túto linku nejaké aerolínie začnú lietať.
sendvo napísal:skus porozmyslat preco tam asi teraz jazdia 3 vlaky..
na zaciatku roka 2019 tam jazdili
2 pary pendolino
2 pary euronight
2 pary leo express (presov cez kysak)
1 par regiojet
https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.p ... jit=Hledat
skus porozmyslat preco tam asi teraz jazdia 3 vlaky..
nonick napísal:Loe napísal:Túto situáciu ale napokon istotne vyrieši trh a akonáhle tu bude dostatočný objem ľudí, ktorí budú ochotní zaplatiť za let trhovú čiastku, tak nepochybne túto linku nejaké aerolínie začnú lietať.
Na druhej strane, ak by sme túto logiku mali aplikovať na železnice, tak 99% spojov môžeme rovno zrušiť.
V roku 2019 - výdavky na železnice 660 miliónov (ŠR) + 100 miliónov (EU fondy). Ak to predelíme 47 miliónmi platiacich cestujúcich, každá cesta vlakom by musela v priemere zdražieť o 16 €. Priemerná cena lístka bola 2,34 €, to znamená že ak by mali ľudia platiť trhovú čiastku, cestovné by muselo zdražieť na 9-násobok. Koľko ľudí by cestovalo vlakom potom?
..a to aj napriek tomu, že bol problém sa v tom vlaku vys.ať alebo vyš.ať pre permanentne zatvorené WC a meškania častejšie, ako pri "bežných" rýchlikoch.co sa tyka kvality tak 1. trieda IC sa nechytala na 2. triedu RJ a cenovo uz vobec nie
metelesku.blesku napísal: Veď vďaka "hype", ktorý sa vytvoril okolo RJ, chodili tie vlaky permanentne naplnené a to aj napriek vlakom zadarmenko a znovuzavedeným IC. Veď si to aj sám napísal
metelesku.blesku napísal: ..a to aj napriek tomu, že bol problém sa v tom vlaku vys.ať alebo vyš.ať pre permanentne zatvorené WC a meškania častejšie, ako pri "bežných" rýchlikoch.
pohodak napísal:metelesku.blesku napísal: ..a to aj napriek tomu, že bol problém sa v tom vlaku vys.ať alebo vyš.ať pre permanentne zatvorené WC a meškania častejšie, ako pri "bežných" rýchlikoch.
tak toto sa mi v RJ zivote nestalo, zato v kapitanovych IC som mal kopku snehu pred WC hned pri prvej jazde tym zazrakom
tak toto sa mi v RJ zivote nestalo
na trati Praha - Zilina - Kosice jazdia dvaja sukromnici + CD a ZSR je to vysoko rentabilna trat a myslim ze rovnako na tom je aj bratislava - kosice
770 milionov rocne doplatok na zeleznice?
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.