Moderátor: Moderátori
Tak to by si sa divil, najmä keď protiidúce kamióny, no nielen tie, "musia" ísť cez čiary, aby sa im šlo pohodlnejšie a slabšie autá potom vytláčajú k ohlodanej krajnici, pomlčím o všelijakých cestných nespratníkov...devil napísal:...81-13 je dost uzsia ale prakticky cela mimo obci. 20 min na 70 km je brutalny rozdiel a k tomu vyssia bezpecnost lebo na takej ceste snad nikto neodvazi predbiehat a vytlacat pri tom protiduce auto ako na "akostne a rozmerovo" sirsej 64-ke. a tiez nezrazaju chodcov v centrach.
Megértették! 1466Ako som v počiatočnom diskusnom príspevku napísal:, ale treba sa i nám polepšiť.
hm, ani jeden nie je na tahu komarno-stolicny belehrad ktory som nalinkoval.Centrá, centierka, napr. A; B; C, i s chodcami.
KN.SK napísal:Ešte stále nevedia, čo do okienok dať (teraz v sobotu, 6. februára).
devil napísal:aspon im je jasne ze KN a NZ maju byt priority, inac je to zufale. a tym co na fore vykrikuju ze ako sa kvoli RC nestavaju jednotky by uz konecne mohlo dojst ze vykrikuju sprostosti.
devil napísal:no ja tam nevidim podstatny rozdiel v tempe, skor naopak. len si to tu nalistuj
- severna R3 bude mat treti usek. 2 dalsie potrebne sa ide robit DSP.
- severna R4 ma jeden obchvat, SO PO sa riesi, lipniky, giraltovce a s. stiavnik sa podava ziadost na UR
- D3 je z velkej casti hotova, lieskovec-oscadnica je fakticky polprofil tak ci tak, brodno-lieskovec nie je celkom pripravena ale npr. pozemky su vykupene alebo aspon z velkej casti.
- juzna R3 sa najviac podoba na I/64 ale mozno este aj ta je na tom lepsie. tam je obchvat KA vo faze DUR alebo DSP teraz neviem presne. sahy pokial viem tak EIA.
- I/64 nove zamky a vyjazd z NR neviem o nicom len o studii realizovatelnosti a EIA. obchvat KN je asi dalej ale co si pamatam nie jasne kadial to pojde. takze mozno dur.
devil napísal:a tym co na fore vykrikuju ze ako sa kvoli RC nestavaju jednotky by uz konecne mohlo dojst ze vykrikuju sprostosti.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.