tondiego napísal: Povedal by som, ze robit BUS pruhy v tejto casti je celkom luxus a kontraproduktivne.
pri vallovi na magistrate? ti budu robit vsetko pre obmedzenie IAD, ci to zmysel dava alebo nie
Moderátor: Moderátori
tondiego napísal: Povedal by som, ze robit BUS pruhy v tejto casti je celkom luxus a kontraproduktivne.
metelesku.blesku napísal:IDV napísal:Inak prejazd v Ketelci nad D4 v mrp je celkom citit vravel spolujazdec, mne to prislo ok ako soferovi
Nie je tam náhodou iba 100km/h? Tak ako dolu na D4?
IDV napísal:Inak vetvy na Ketelci su uz vsetky sprejazdnene? Zo vsetkych smerov vsade?
tondiego napísal:Efekt R7 na Gagarinovu minimalne v useku od D1 smerom do Biskupic je naozaj znacne citelny. Povedal by som, ze robit BUS pruhy v tejto casti je celkom luxus a kontraproduktivne.
oldmostar napísal:V pripade setupu 1 pruh IAD a 1 Bus pruh, Si dovolim tvrdit ze pri takte autobusov takmer na vsetkych tychto konfiguráciach je priepustnost cesty (prepocet na prepravene osoby) znizena oproti 2 pruhom pre IAD.
Ak BUS pruh - tak ako 3. pruh.
zakaznik napísal:oldmostar napísal:V pripade setupu 1 pruh IAD a 1 Bus pruh, Si dovolim tvrdit ze pri takte autobusov takmer na vsetkych tychto konfiguráciach je priepustnost cesty (prepocet na prepravene osoby) znizena oproti 2 pruhom pre IAD.
Ak BUS pruh - tak ako 3. pruh.
Tak toto hlava neberie. keď si zoberiem dĺžku autobusu a že sa doňho zmestí viac ako 120 ľudí a do osobného auta max 5 - 7 ľudí. Tak priepustnosť prepočítaná na osoby logicky vyznačením bus pruhu zvýši. Nechápem, ako niekomu môže vyjsť niečo iné.
Aj prax ukázala na Štefánikovej, že po vytvorení Bus pruhu je situácia v pohode. Okrem situácii, keď tesne pred semaforom zastaví sanitka, kuriér alebo zásobovanie, čo je žiaľ dosť často. To by bolo treba riešiť napr. otočením jednosmerky na Leškovej, aby sa dalo zastaviť tam.
zakaznik napísal:Tak toto hlava neberie. keď si zoberiem dĺžku autobusu a že sa doňho zmestí viac ako 120 ľudí a do osobného auta max 5 - 7 ľudí. Tak priepustnosť prepočítaná na osoby logicky vyznačením bus pruhu zvýši. Nechápem, ako niekomu môže vyjsť niečo iné.
PK napísal:Preto je nezmysel robit cisto BUS pruhy, je to plytvanie asfaltom a priestorom.
BUS pruh na Gagarinovej je aj pocas najvacsich spiciek prazdny a vyuzivany hlboko pod limit.
Spravne riesenie je skapacitnenie ciest tak, aby ani IAD ani BUS nestali v zapchach a isli plynulo.
Na Gagarinovej sa toto dosiahlo vybudovanim R7 a kapacitneho kruhaca pod Pristavnym.
Zrusenim BUS pruhu na Gagarinovej by sa momentalne iba zlepsila situacia pre IAD bez zhorsenia BUS.
ale bavime o BA + okolie. nove dediny tam kde boli predtym polia.Pisal som to tu velakrat, totalna premavka ktoru dokaze obec/mesto generovat je okolo 33% poctu jeho obyvatelov. Ak ma Bratislava realne okolo 600.000 ludi tak sa tu rozpravame o intenzite 200.000 aut/24h.
IDV napísal:BA pomoze len metro, nic ine, ci uz pod zemou alebo nad zemou to je jedno hlavne aby jazdilo nezavisle od inych dopravnych prostriedkov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.