Moderátor: Moderátori
devil napísal:podla mna to bude mozno 2:1 alebo ani tolko nie. a to je malo, preto spochybnujem visnove.
pozri intenzity BB-ZV alebo TT-NR.
Pacho napísal:ešte doplnim devila. Ten článok je z roku 2016, keby sme aj to brali ako bernú mincu, tak aj podľa devila, keď sa presunie 2/3, tak to je cca 18 000aut, k tomu treba ešte pripočítať, ďalšiu dopravu, čo pritiahne tranzit otvorením tohto úseku, čo sa presunie z R2. Nechcem tárať, ale zo začiatku si myslím tie intenzity budú atakovať 20 000. Keby sa stihol aj RK, tak donovaly prestanú byť atraktívne práve pre RK, preto tej dopravy by bolo ešte viac. V podstate by zostal na trase cez pacholand cca 20km bez D.
mozno. subezna jednotka nie je. na obchvate NR R1 je 18k aut a na R1A 10k aut. na obchvat viac nez slusne. okrem toho je tam vela inych ciest a velka cast lokalky R1 nevyuziva. zo SA sa do NR dostanu aj mimo R1 aj z GA sa da cez SA ak niekto nechce kupovat znamku. do HC sa ide tiez mimo R1. strecno ma ale len jedinu ciastocnu alternativu pre oravu, cestu druhej triedy. vsetko ostatne na vychod od ZA moze ist do ZA len cez strecno.Vieš o tom, že TT-NR nemá takú dosť podstatnú vec, akou je súbežná cesta I. triedy? Čo myslíš, ako by vyzerali intenzity TT-NR so súbežnou cestou I. alebo hoc aj II. triedy? Žeby sa doprava rozdelila 2:1 s diaľnicou?
Vlados napísal:Pacho napísal:ešte doplnim devila. Ten článok je z roku 2016, keby sme aj to brali ako bernú mincu, tak aj podľa devila, keď sa presunie 2/3, tak to je cca 18 000aut, k tomu treba ešte pripočítať, ďalšiu dopravu, čo pritiahne tranzit otvorením tohto úseku, čo sa presunie z R2. Nechcem tárať, ale zo začiatku si myslím tie intenzity budú atakovať 20 000. Keby sa stihol aj RK, tak donovaly prestanú byť atraktívne práve pre RK, preto tej dopravy by bolo ešte viac. V podstate by zostal na trase cez pacholand cca 20km bez D.
Nemyslel si náhodou že sa presunie z R1?
badger-FB napísal:Štúdia tunelových variantov na štátnej ceste I/18 v úseku Žilina – Martin (tunely Strečno I, II, III)
https://www.asb.sk/stavebnictvo/inzinie ... o-i-ii-iii
... obstarávateľ NDS, a. s., objednal vypracovanie variantného technického riešenia návrhu tunelových objektov v trase štátnej cesty I/18, ktoré by nielenže eliminovali bariérový efekt tejto cesty, ale navyše skrátili dopravnú trasu, zlepšili technické parametre cesty a zvýšili bezpečnosť prevádzky na štátnej ceste I/18. ...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 36 hostí.