- obchvat mesta musi byt prinos aj keby bol komplet cely v poloprofile. tu bude 8+4 km v plnom tak ci tak a zvysnych 10 km by znamenalo pre OA 2-3 minuty navyse a pre NA nic navyse.
- ani ja by som to nepovazoval za narocnu stavbu ani pri 10 km tuneloch keby to stalo mozno do 15-20 mega/km
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- kamion nie su tri osobaky len preto lebo zaberie plochu 3 osobakov. jeden osobak ide priamo, druhy niekam odboci, idu roznou rychlostou a roznym sposobom jazdy. musia drzat nejaky odstup.
- rzeszov je cez 180k obyvatelov a krosno okolo 45k. PO ma 90k a svidnik 11k. to zrejme ma dopad na intenzity najma OA ktore tvoria gro celkovych intenzit + nizky podiel tranzitu OA z toho smeru
dokonca zacinam mat pochybnosti aj o vyhodnosti variantov. lebo pokial VO mal byt rovnako dlhy (to si sam pisal ale neoveroval som si to) ako SO tak to nemusi platit. totiz smer juh-zapad je v oboch pripadoch nemenny. podla vybraneho variantu by mal smer vychod-zapad/sever silnejsi ako vychod-juh o com je pochybnost ked tu roky citame o kamionoch cez sekcov...
este zaujimavejsie je to v kontexte via carpatia kedze ten je prednostne o tahu sever-juh a nie o prednostnom zlepsovani smeru na E50.