I/11 (zbytek)

sekce věnovaná silnicím

Moderátor: Moderátori

I/11 (zbytek)

Odoslaťod Jarda » 26. Sep 2006 20:14

Toto téma by se mělo věnovat té části I/11, která nebude nahrazena D11 (viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1072 ), ani se jí netýká spojení Hyundai (Nošovice) - KIA (Žilina), o kterém je téma: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2931

Přestože jsem tuto část I/11 označil jako "zbytek", jde o nejdelší část, která měří více něž 260 km (délka celé I/11 je zatím uváděna necelých 354 km).

Od kruhového objezdu v Hradci Králové - Plotišti n. L. (viz též http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5006 ) vede (zatím - do vybudování R35) v peáži s I/35 na severní část městského okruhu (I/31), ze kterého odbočuje před mostem přes Orlici a proti proudu po jejím pravém břehu vede kolem Třebechovic pod Orebem do Týniště n O., dále přes Kostelec n. O. do Vamberku (kde se kruhovým objezdem kříží s I/14), Žamberku a Jablonného n. Orl., odkud stoupá na Červenovodské sedlo, z něhož sjíždí prudkými serpentinami do obce Červená Voda, odkud peážuje v severojižním směru s I/43 na křižovatku severně od městečka Štíty, kde odbočuje na Bludov, odkud peážuje pro změnu s I/44 - přes Šumperk do Rapotína, kde odbočuje vpravo a přes Jeseníky vede jako horská silnice do Rýmařova a Bruntálu (kde se krátkou peáží kříží s I/45), odkud pokračuje do Opavy (kde se kříží s I/46 a I/57), Ostravy (kterou prochází ve čtyřpruhovém usporádání jako Rudná ul. a kříží se zde postupně s I/47, I/58, I/56 a I/59), Havířova, (kolem v. nádrže Těrlicko) Českého Těšína a Třince.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Jarda » 27. Sep 2006 14:55

Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

I/11 mezi Ostravou a Opavou a obchvat Opavy (asi I/57)

Odoslaťod Country » 15. Okt 2006 20:20

Docela by mne zajímalo, jak je to s výstavbou "prodloužené Rudné" a navazujícího úseku "Velká Polom-Mokré Lazce". V novinách totiž proběhla zpráva, že pokud se do února 2007 nezažádá o stavební povolení, tak propadne územní rozhodnutí. A taky se podle informace na Lennyho stránkách "dalnice-silnice.cz" mělo začít v roce 2005 realizovat MÚK s ČD v Komárově. Jezdím tam dost často a zatím jsem si nevšiml, že by se tam něco dělo. Pokud se nezačalo stavět, tak by nebylo od věci zaktualizovat stránky. A co se obchvatu Opavy týče, u silnice I/57 jsem na zmíněných stránkách o této problematice nenašel NIC :( a to je škoda, protože jinak jsou ty stránky super :D a dle mého soudu jsou lepší než konkurenční "českedalnice.cz".
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Odoslaťod mapman » 15. Okt 2006 20:36

Country: Nevím jaká je situace aktuálně, ale hodně se uvažovalo o tom, že se stavby na I/11 zbrzdí a místo toho se prostředky nahrnou na stavbu I/56 mezi MÚK Místecká s D1(D47) a Opavou... A to by mohlo být i stavba v kategorii R... Kouni na page o R56, píše se tam mj. tohle:

Výhledově se uvažuje o přeložce a zkapacitnění silnice na kategorii R 25,5/120 v úseku Opava - dálnice D47 (MÚK Místecká), která bude plnit funkci hlavního spojení Ostravy s Opavou. Po vybudování této komunikace by mělo klesnout zatížení silnice I/11 o 50% na úroveň 6000 voz/24hod. V nejzatíženějším úseku I/56 je předpokládána intenzita 14170 voz/24hod. Je uvažováno s výstavbou po etapách. V 1. etapě budou vybudovány obchvaty Kravař a Dolního Benešova v polovičním profilu. V 2. etapě výstavby úseku Opava - Kravaře a Dolní Benešov - Hlučín a ve 3. etapě dostavba na plný profil a výstavba úseku Hlučín - Ostrava.
Tento úsek by začínal u Vávrovic a vedl by jako severní obchvat Opavy. Dále pokračuje severně od železniční trati Opava - Hlučín, kde tvoří severní obchvaty Kravař, Dolního Benešova a Hlučína. Jihozápadně pokračuje kolem Ludgeřovic a napojuje se na MÚK Místecká. Na trase je navrženo 5 mimoúrovňových křižovatek. Tato silnice by byla zatíženější než silnice I/11.


Už je jasněji???
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Kocourkov

Odoslaťod Country » 16. Okt 2006 06:30

Mapman: To je teda pěkné .... u připravené stavby necháme propadnout územní rozhodnutí a začneme připravovat stavbu jinou, což znamená odsun o minimálně 5 let. A silnice I/11 je místy v dost katastrofálním stavu (ujíždějí krajnice), a o víkendech přetížená tak, že se jede místy krokem. Řešení jak v Kocourkově ...
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Odoslaťod mapman » 16. Okt 2006 07:56

Když je silnice ve špatném stavu tak by se o to měl postarat její správce, tady nejde ani tolik o tu investici. Stavba "Prodloužená rudná" je opravdu potřebná, ale u dalších staveb bych to v souvislosti se zmíněnou R56 neviděl tak vesele...

Tady jde celkově o změnu koncepce dopravy v oblasti Opavska Hlučínska a celého Ostravska, kdy hlavní část dopravy ve směru východ západ by měly převzít nové komunikace. První a nejdůležitější bude samozřejmě D47 a na tu budou napojeny dvě tepny v podobě R56 a R67. A je logické aby se R56 protáhla i na druhou stranu.

Špatný stav silnic je jedna věc, tu je potřeba řešit ihned, ale výstavba nových je otázka celkové koncepce a tady se to prostě změnilo ve stylu nebudeme stavět něco kde to pro nás do budoucna není rentabilní...

Mimochodem, s problémy které jsi popsal, s těmi se potýká téměř každý region v republice, chce to víc peněz na opravy...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod Country » 21. Okt 2006 06:27

mapman napísal:........... stavba "Prodloužená rudná" je opravdu potřebná, ale u dalších staveb bych to v souvislosti se zmíněnou R56 neviděl tak vesele...

Tady jde celkově o změnu koncepce dopravy v oblasti Opavska Hlučínska a celého Ostravska, kdy hlavní část dopravy ve směru východ západ by měly převzít nové komunikace. První a nejdůležitější bude samozřejmě D47 a na tu budou napojeny dvě tepny v podobě R56 a R67. A je logické aby se R56 protáhla i na druhou stranu ....


Tak pane mapmane, to co jste tady napsal, mi přijde jako jeden z mnoha nekvalifikovaných závěrů udělaných úředníkem z pražského úřadu bez znalostí místních poměrů.

Já Vám teď tady popíšu, jak to bude pokračovat podle Vašeho scénáře.

Postaví se prodloužená Rudná, protože "ta je opravdu potřebná". Ta bude vyústěna na silnici I/11 před Velkou Polomí, protože následný úsek do Mokrých lazců už podle Vás potřebný není - přestože na něj je platné územní rozhodnutí. Takže veškerý provoz z D47 směrem na Opavu projede po prodloužené Rudné, a z ní projede Velkou Polomí, Josefovem a Hrabyní, a přes dva strmé, a při sněžení mnohdy neprůjezdné kopce (Josefovský a Hrabyňský), a pak se u Mokrých Lazců napojí na sice letitou a obcemi procházející, ale přece jen čtyřproudovou komunikaci. No a před Opavou se vše přepasíruje přes dvoupruhové úrovňové křížení s ČD. A tak to bude dalších mnoho let, protože než se vůbec rozhodne o protažení R56 směrem na Opavu, a než se všechno možná někdy zrealizuje, tak to já už tady asi nebudu :lol:

Ona ta R56 protažená na západ vypadá pěkně na mapě, ale i když se jednoho krásného dne možná zrealizuje, tak dle mého názoru stejně všichni co přijedou od jihu po D47 a stejně tak obyvatelé obou stotisícových sídlišť na jihu a západě Ostravy (Jižní město a Poruba ) budou při cestě na Opavu používat I/11, protože to pro ně bude prostě jednodušší cesta. Pro Porubu a pro ty co přijedou po D47 od jihu je varianta po I/11 výrazně kratší a jednodušší, a pro Jižní město znamená cestu bez nutnosti motat se po průtahu R56 ostravským centrem. Vyjedou prostě na Rudnou, kde je čeká jediné pohodlné křížení s D47, zatímco na R56 těch křížení bude hned v Ostravě několik. R56 pro ně bude "sice delší, ale zato horší cesta".

To není koncepce, to je spíš antikoncepce preferující "holuba na střeše před vrabcem v hrsti", a nezbývá než doufat, že ti co budou rozhodovat o tom, zda připravenou I/11 zrealizovat nebo ne, budou mít dost rozumu na to kvalifikovaně rozhodnout.
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Odoslaťod mapman » 21. Okt 2006 09:38

Tak pozor, toto vymýšlí vaši lidé na Moravskoslezkém kraji. Tohle nevymýšlí nikdo v Praze... To si stěžujte tam. Ale hlavně, nidko neříká že se na I/11 nic dělat nebude, samozřejmě že i tady se bude něco dít, protože je to připraveno územně, jen se snažím říct že se tu nebude budovat tak rychle nějaká čtyřproudovka, která by podle propočtů a různých studií (!!!) měla po dostavění čtyřpruhové I/56 dvakrát menší intezity dopravy. Na tohle slouží různé metody výpočtu výnosnosti té či oné stavby a i podle toho se postupuje. To se nedá všechno zjednodušovat. Běžný člověk za tím vidí přesně to co vy, krátkodobá řešení která rychle pomůžou ale do budoucna odloží komplexnější řešení. Na druhou stranu, vezměte kolik D a R bude na území MS kraje otevřeno nebo už v provozu za dva roky. Nemůže být všechno hned a všude, tady u Prahy taky hodně bolí I/3 a D3 je v nedohlednu... A když už mluvíte o připravených stavbách, kdybyste bydlel před třemi čtyřmi roky v takových Hostivicích u Prahy kde je denně ráno i odpoledne neúnosná dopravní situace, a řekli by vám ano, my máme R6 připravenou, ale peníze na ní bohužel nejsou takže my sice začneme příští rok (2005) stavět ale hotovo bude až v roce 2010... Přitom je to stavba která se dá bez problémů postavit za dva roky a zrovna tady moc pomůže, protože stará silnice vede z cca 80% v intravilánu... MS kraj je na tom co se budování sítě dnes mnohem lépe než třeba takové Zlínsko...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod mapman » 21. Okt 2006 10:04

A ještě jedna věc, s křížením v Komárově se železnicí se stále nic neděje? Tam už by měla podle původního harmonogramu vznikat MÚK s tratí Českých drah...

A mimochodem, dneska se jezdí od Olomouce do Opavy přes Porubu? Já myslím že ani ne, největší dopravní proud z Opavy je směro Ostrava přičemž obě silnice (I/11 i I/56) si těch něco přes 20tisíc aut za den dělí skoro rovnoměrně mezi sebe, takže je vhodné tento proud usměrnit na jednu z nich a nemůžu si pomoct, i když je příprava I/11 dál, I/56 je na to územně i směrově vhodnější...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod Country » 21. Okt 2006 20:12

Vidíte, ten Komárov - to je zrovna věc, na kterou jsem se chtěl zeptat. Jezdím tam hodně často a ničeho jsem si nevšiml - jen ČD provádějí rekonstrukci tratě. To mimoúrovňové křížení má být kde ? Nemáte plánek ?

Dneska se od Olomouce do Opavy samozřejmě nejezdí, není důvod, ovšem po otevření D47 a "prodloužené Rudné" se začne jezdit tudy, protože to bude nejrychlejší, na to člověk nemusí být zrovna prognostik ...

A že je I/56 vhodnější - s tím si dovolím nesouhlasit. Říkáte, že dneska se 20 tisíc aut dělí rovnoměrně mezi obě cesty - jistě a dneska to má logiku, obě cesty stojí za starou belu, takže kdo jede na Opavu volí cestu podle toho, ve které části Ostravy se právě nachází.
Po I/11 jezdí jih a západ Ostravy, po I/56 jezdí centrum Ostravy a severní části a k tomu možná tranzit od F-M.

Po zprovoznění D47 ale přibude tranzit z jihu (Přerov, Hranice, Olomouc, atd.) na Opavu, a dost pochybuji o tom, že by řidiči dobrovolně volili delší trasu po I/56 - tedy budou-li obě trasy nadále srovnatelné.

A ještě něco - peněz není nikdy dost, to je jasné. A právě proto vychází levněji I/11 kde stačí prodloužit "prodlouženou Rudnou" až do Mokrých Lazců, a I/56 se vůbec nemusí v dohledné době realizovat.

A kdo ze severomoravských politiků nechce I/11 ? V novinách se za ni všichni bijí jako lvi a o I/56 slyším akorát od Vás.
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Odoslaťod mapman » 22. Okt 2006 00:01

Já opravdu nejsem ten správný na koho se obracet, já jen předávám dál to, co jsem někde viděl četl atd... Toto je z ÚPN MS kraje, ten dokument je přístupný na internetu, takže jestli vás zajímají detaily proč to tak má být, zkuste si to najít tam, v ÚPN začína všechno důležité, bez územního plánu by žádna stavba nemohla vzniknout...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod Country » 22. Okt 2006 20:36

mapman: Já se na Vás neobracím, to Vy jste zareagoval na můj dotaz. :wink:

A koneckonců, my dva to asi opravdu nevhejme.
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Slezský kříž

Odoslaťod Country » 27. Okt 2006 14:46

Tak jsem si přečetl zpravodal ŘSD ze září tohoto roku, a tam se mj, píše:

Výstavba "Slezského kříže" byla určena jako významná dopravní priorita Moravskoslezského kraje. Severojižní ramena tvoří dálnice D47 a rychlostní silnice R48. Západní rameno tvoří v úseku státní hranice s Polskem-Bartultovice-Krnov-Opava silnice I/57, v úseku Opava-Ostrava silnice I/11 a v úseku Ostrava až Frýdek Místek silnice I/56.

O R56 do Opavy ani slovo.

V této souvislosti se mi zdá, že nechat propadnout územní rozhodnutí na stavbu úseku "Velká Polom-Mokré Lazce" je trestuhodná nedbalost.

Je tady někdo schopen a hlavně ochoten se k tomu vyjádřit ? Mapmanovy názory už znám, tak co takhle pro změnu třeba Lenny ? 8)
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Odoslaťod Lenny » 30. Okt 2006 12:18

R56 do Opavz je ve stadiu úvah, proto oficiálně ani slovo.

Jak že propadlo ÚR na stavbu Velká Polom-Mokré Lazce?
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Country » 30. Okt 2006 16:12

Lenny napísal: Jak že propadlo ÚR na stavbu Velká Polom-Mokré Lazce?


Dík Lennhejste se ozval.

Ale nepropadlo, zatím, akorát v novinách psali, že pokud se do února 2007 nezažádá o stavební povolení, tak propadne územní rozhodnutí, a že v plánu na příští rok na to nejsou peníze, takže asi propadne - viz můj první příspěvek z 15.10.

Chtěl jsem se akorát zeptat někoho kvalifikovaného, jaké jsou s I/11 plány a místo toho jsem se zabředl do diskuze s Mapmanem o R56 do Opavy
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Odoslaťod Lenny » 30. Okt 2006 18:01

Country napísal:
Lenny napísal: Jak že propadlo ÚR na stavbu Velká Polom-Mokré Lazce?


Dík Lennhejste se ozval.

Ale nepropadlo, zatím, akorát v novinách psali, že pokud se do února 2007 nezažádá o stavební povolení, tak propadne územní rozhodnutí, a že v plánu na příští rok na to nejsou peníze, takže asi propadne - viz můj první příspěvek z 15.10.

Chtěl jsem se akorát zeptat někoho kvalifikovaného, jaké jsou s I/11 plány a místo toho jsem se zabředl do diskuze s Mapmanem o R56 do Opavy


Jednoduše, o stavební povolení se do lhůty požádá, budou chybět nějaké papíry a stavební řízení bude přerušeno, čímž ale nepropadá územní rozhodnutí. O penizích to není, může být vydané stavební povolení a začít se stavět až za rok.

Jaké jsou plány s I/11? Dostavět úsek Opava - Ostrava na čtyřpruh.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Jarda » 12. Dec 2006 13:14

11.12.2006 byl otevřen 1,9 km dlouhý úsek I/11 v Opavě (částečně rekonstrukce s novou okružní křižovatkou s I/57, částečně přeložka), další podrobnosti viz: http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/D5CC631 ... 41004558ED
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu

Odoslaťod Country » 01. Aug 2007 08:51

Z Lennyho stránek:
Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu je projektována v kategorii S 24,5/100 a měří 9,75 km. Na stavbu bylo vydáno územní rozhodnutí. Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Stavba se napojuje na již hotový úsek u Mokrých Lazců. Pokračuje volnou krajinou do prostoru Hrabyně, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Poté lesním komplexem pokračuje kolem Josefova. Dostává se do prostoru severně od Velké Polomi, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Otevřenou krajinou pokračuje k hranici okresu, za kterými končí sjezdem na starou silnici. Náklady na realizaci jsou plánovány na 3,538 miliardy Kč. Letos je na stavbu vyčleněno 150 milionů Kč.Realizace je plánována v období srpen 2007 až prosinec 2011.


Srpen už je, nevíte někdo, jak to s touhle stavbou vypadá ? Dík za info.
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Re: Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu

Odoslaťod Country » 24. Aug 2007 07:39

Country napísal:Z Lennyho stránek:
Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu je projektována v kategorii S 24,5/100 a měří 9,75 km. Na stavbu bylo vydáno územní rozhodnutí. Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Stavba se napojuje na již hotový úsek u Mokrých Lazců. Pokračuje volnou krajinou do prostoru Hrabyně, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Poté lesním komplexem pokračuje kolem Josefova. Dostává se do prostoru severně od Velké Polomi, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Otevřenou krajinou pokračuje k hranici okresu, za kterými končí sjezdem na starou silnici. Náklady na realizaci jsou plánovány na 3,538 miliardy Kč. Letos je na stavbu vyčleněno 150 milionů Kč.Realizace je plánována v období srpen 2007 až prosinec 2011.


Srpen už je, nevíte někdo, jak to s touhle stavbou vypadá ? Dík za info.




Hmmm, nikdo neodpovídá, že by embargo na informace :-((( ?
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Re: Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu

Odoslaťod Country » 11. Sep 2007 07:27

Country napísal:Z Lennyho stránek:
Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu je projektována v kategorii S 24,5/100 a měří 9,75 km. Na stavbu bylo vydáno územní rozhodnutí. Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Stavba se napojuje na již hotový úsek u Mokrých Lazců. Pokračuje volnou krajinou do prostoru Hrabyně, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Poté lesním komplexem pokračuje kolem Josefova. Dostává se do prostoru severně od Velké Polomi, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Otevřenou krajinou pokračuje k hranici okresu, za kterými končí sjezdem na starou silnici. Náklady na realizaci jsou plánovány na 3,538 miliardy Kč. Letos je na stavbu vyčleněno 150 milionů Kč.Realizace je plánována v období srpen 2007 až prosinec 2011.


A už máme září, a pořád žádné informace ... :cry: .
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Re: Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu

Odoslaťod Country » 12. Okt 2007 21:46

Country napísal:Z Lennyho stránek:
Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu je projektována v kategorii S 24,5/100 a měří 9,75 km. Na stavbu bylo vydáno územní rozhodnutí. Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Stavba se napojuje na již hotový úsek u Mokrých Lazců. Pokračuje volnou krajinou do prostoru Hrabyně, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Poté lesním komplexem pokračuje kolem Josefova. Dostává se do prostoru severně od Velké Polomi, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Otevřenou krajinou pokračuje k hranici okresu, za kterými končí sjezdem na starou silnici. Náklady na realizaci jsou plánovány na 3,538 miliardy Kč. Letos je na stavbu vyčleněno 150 milionů Kč.Realizace je plánována v období srpen 2007 až prosinec 2011.




Tak máme říjen, a pořád nikdo nereaguje ..... k čemu je diskuzní fórum kde nikdo nediskutuje ?
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Odoslaťod mapman » 12. Okt 2007 21:59

Stavba ještě nemá pravomocné stavební povolení, letos se určitě nezačne...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod Country » 05. Nov 2007 07:25

mapman napísal:Stavba ještě nemá pravomocné stavební povolení, letos se určitě nezačne...


Z Lennyho stránek:
Stavba Mokré Lazce - Velká Polom - hr.okresu je projektována v kategorii S 24,5/100 a měří 9,75 km. Na stavbu bylo vydáno územní rozhodnutí. Probíhá zpracování dokumentace pro stavební povolení.
Stavba se napojuje na již hotový úsek u Mokrých Lazců. Pokračuje volnou krajinou do prostoru Hrabyně, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Poté lesním komplexem pokračuje kolem Josefova. Dostává se do prostoru severně od Velké Polomi, kde je plánována mimoúrovňová křižovatka. Otevřenou krajinou pokračuje k hranici okresu, za kterými končí sjezdem na starou silnici. Náklady na realizaci jsou plánovány na 3,538 miliardy Kč. Letos je na stavbu vyčleněno 150 milionů Kč. Pro rok 2008 je na stavbu vyčleněno 209 milionů Kč, z toho je 140 milionů Kč z Operačního programu Doprava a 60 milionů Kč z úvěru. Realizace je plánována v období 2008 až prosinec 2011

Btw, mapmane, nemáte tuto plánovanou komunikaci zakreslenou v mapě
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Odoslaťod mapman » 06. Nov 2007 11:38

Country napísal:
Btw, mapmane, nemáte tuto plánovanou komunikaci zakreslenou v mapě


Můžu akorát doporučit mapový server Moravskoslezského kraje: http://www.kr-moravskoslezsky.cz/mapy.html , konkrétně tuto mapovou úlohu: http://mapy.kr-moravskoslezsky.cz/tms/v ... map_resize

Osobně také doufám, že již dojde k brzkému zahájení realizace.
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod Country » 06. Nov 2007 11:53

Country napísal:Btw, mapmane, nemáte tuto plánovanou komunikaci zakreslenou v mapě


mapman: myslel jsem tu mapu na úvodní stránce dálnice-silnice.cz.
Dneska jsem se díval, a I/11 tam byla - tak nevím, asi jsem se včera přehlédl - omlouvám se.

A ten odkaz je fajn - díky.
Country
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 15. Okt 2006 20:01
Bydlisko: Morava

Ďalšia

Naspäť na Silniční síť v ČR

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.