Moderátor: Moderátori
kaviarista napísal:od LC po KE by sa mala stavat uz dnes v parametroch D
Ja som nebol dlho v KE teraz, ale chystam sa na Vianoce a tesim sa, ze pojdem prvykrat tak, ze bude hotova Zarnovica, Ozdany aj Tornala ...
devil napísal:Ja som nebol dlho v KE teraz, ale chystam sa na Vianoce a tesim sa, ze pojdem prvykrat tak, ze bude hotova Zarnovica, Ozdany aj Tornala ...
a ak sa da tak sa pozri na Figu ci sa tam nieco deje (aj ked tam sa velmi neoplati obzerat mimo).
inac existuje aj kategoria R24,5 aj R26,5, uz u R24,5 je sirka jazdneho pruhu taka ako na D 26,5 len deliaci pas a krajnica je uzsia.
kaviarista napísal:Dialniciar (alebo nejaky iny rozumny stavbar) .
Vedel by si priblizne odhadnut, o kolko percent by sa predrazili obchvaty Tornale a Ozdian, keby sa stavali v parametroch D?
kaviarista napísal:Dialniciar (alebo nejaky iny rozumny stavbar) .
Vedel by si priblizne odhadnut, o kolko percent by sa predrazili obchvaty Tornale a Ozdian, keby sa stavali v parametroch D?
Dialniciar napísal:kaviarista napísal:Dialniciar (alebo nejaky iny rozumny stavbar) .
Vedel by si priblizne odhadnut, o kolko percent by sa predrazili obchvaty Tornale a Ozdian, keby sa stavali v parametroch D?
neskoro to tu čítam.
Nie, neviem to, ja som hlavne toho názoru, že tu sa malo rovno stavať na plný profil.
Jarda napísal:Proč rovnou na plný profil? Myslíš, že tam bude v následujících létech podstatný nárůst intenzity dopravy?
Dialniciar napísal:
A len tak mimochodom, keby sme sa mali riadiť podľa intenzít, tak dnes na D2 MA-Kúty nie je žiadna diaľnica
Čumil napísal:Dialniciar napísal:
A len tak mimochodom, keby sme sa mali riadiť podľa intenzít, tak dnes na D2 MA-Kúty nie je žiadna diaľnica
To je fakt, este sa mi na tej trase nestalo, ze by som sa ocitol v nejakej hustejsej premavke. Kde-tu auto, kde-tu kamion.
Dialniciar napísal:Jarda napísal:Proč rovnou na plný profil? Myslíš, že tam bude v následujících létech podstatný nárůst intenzity dopravy?
Prečo
1. Viem, aké sú plány, R1 sa postupne zmení na tak, že bude od TT po KE.
2. Keď výstavba R2 na parameter diaľnice, tak už radšej rovno plný profil R2.
3. Nevyhovuje pôvodná cesta, ide o úseky ciest smrti, je tu jedna z najzaostalejších oblastí v SR a plný profil R2, kde náklady by boli 400 mil. SKK na 1 km sú priamo ideálne.
Ale v SR to takto nefunguje. Do 10 rokov ten 1/2 profil nebude stačiť.
A len tak mimochodom, keby sme sa mali riadiť podľa intenzít, tak dnes na D2 MA-Kúty nie je žiadna diaľnica, ani tunel Branisko by tu nestál.
Dialniciar napísal:Jarda napísal:Proč rovnou na plný profil? Myslíš, že tam bude v následujících létech podstatný nárůst intenzity dopravy?
Prečo
1. Viem, aké sú plány, R1 sa postupne zmení na tak, že bude od TT po KE.
2. Keď výstavba R2 na parameter diaľnice, tak už radšej rovno plný profil R2.
3. Nevyhovuje pôvodná cesta, ide o úseky ciest smrti, je tu jedna z najzaostalejších oblastí v SR a plný profil R2, kde náklady by boli 400 mil. SKK na 1 km sú priamo ideálne.
Ale v SR to takto nefunguje. Do 10 rokov ten 1/2 profil nebude stačiť.
A len tak mimochodom, keby sme sa mali riadiť podľa intenzít, tak dnes na D2 MA-Kúty nie je žiadna diaľnica, ani tunel Branisko by tu nestál.
Dialniciar napísal:RC R2 v celej svojej dĺžke sa rozdelila na hraničné, západné a východné krídlo.
Hraničné je úsek okolo Drietomy, kde sa momentálne uvažuje, že by sa po dohode s ČR definitívne určilo, či tu má alebo nemá byť RC. Minimálne sa však plánuje pripraviť do r. 2009 výstavba cestného obchvatu Drietomy.
Západné krídlo neráta so súvislou výstavbou do r. 2012, plánujú sa tu riešiť len cestné obchvaty, Trenčína, Prievidze, Žiaru nad Hronom a prípadne aj Handlovej. V r. 2007-2008 sa plánuje začať obchvat TN s termínom dostavby v r. 2010 (most) - 2012 (aj s cestami) a ZH sa pripravuje.
Východné krídlo predpokladá zastavenie ďalšieho rozvoja, teda dostavia sa rozostavaný úsek a dokončia sa už otvorené úseky. A nová výstavba sa tu plánuje po r. 2008, resp. 2012.
Tinko napísal:Dialniciar napísal:RC R2 v celej svojej dĺžke sa rozdelila na hraničné, západné a východné krídlo.
Hraničné je úsek okolo Drietomy, kde sa momentálne uvažuje, že by sa po dohode s ČR definitívne určilo, či tu má alebo nemá byť RC. Minimálne sa však plánuje pripraviť do r. 2009 výstavba cestného obchvatu Drietomy.
Západné krídlo neráta so súvislou výstavbou do r. 2012, plánujú sa tu riešiť len cestné obchvaty, Trenčína, Prievidze, Žiaru nad Hronom a prípadne aj Handlovej. V r. 2007-2008 sa plánuje začať obchvat TN s termínom dostavby v r. 2010 (most) - 2012 (aj s cestami) a ZH sa pripravuje.
Východné krídlo predpokladá zastavenie ďalšieho rozvoja, teda dostavia sa rozostavaný úsek a dokončia sa už otvorené úseky. A nová výstavba sa tu plánuje po r. 2008, resp. 2012.
A vsetko len 1/2 profil? Uplne cely usek?
Takze vystavba zo ZV na vychod az po 2012? R2 ma prioritu az po R3?
kaviarista napísal:od LC po KE by sa mala stavat uz dnes v parametroch D
Jurislav napísal:kaviarista napísal:od LC po KE by sa mala stavat uz dnes v parametroch D
Jasne, uz jak ini lobbisti.
Dialnica je o moc rozumnejsia severom ako juhom.
Ked sa D3 stavia ako RC, co je myslim vyznamnejsia cesta ako R2, tak preco kurnik v parametroch D?
Jurislav napísal:Moj nazor: Je mi absolutne jedno, ci je cesta 24,5 alebo 26,5 alebo jaka chmara, 4 pruhy ako 4 pruhy. Piste mi tu aj desat stranove slohy, za tymto si stojim a budem aj vzdy stat.
Dialniciar napísal:Jurislav napísal:Moj nazor: Je mi absolutne jedno, ci je cesta 24,5 alebo 26,5 alebo jaka chmara, 4 pruhy ako 4 pruhy. Piste mi tu aj desat stranove slohy, za tymto si stojim a budem aj vzdy stat.
V takom prípade ale nepotrebuješ nové RC na Dobšinú či Vernár, ale bude ti stačiť aj cesta I. triedy na 2+2 jazdné pruhy.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.