Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.
Rozhoduje sa medzi hraničným úsekom a ďalšími. Podbiel tiež, no. Uvidíme.
Moderátor: Moderátori
Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.
Dialniciar napísal:Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.
Rozhoduje sa medzi hraničným úsekom a ďalšími. Podbiel tiež, no. Uvidíme.
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.
Rozhoduje sa medzi hraničným úsekom a ďalšími. Podbiel tiež, no. Uvidíme.
Hranicny usek? Vsak ten uz ma takmer parameter 1/2 profilu RC, nie? Podla mna to je najmenej potrebny usek na severnej R3. Ovela viac je potrebny Podbiel, a potiahnut to az po Trstenu, na druhej strane po Hornu Lehotu. Potom uz len kratky usek medzi DK a Or.Podzamkom a situacia je podstatne lepsia
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Ano, hraničný úsek.
A z akého dôvodu práve tento úsek? Dohoda s Poliakmi? Alebo niečo ako pri Skalitom - aby sme ukázali, že to s R3 myslíme vážne?
Dialniciar napísal:V r. 2007 sa definitívne rozhodne o strednej variante trasovania R3 s napojením na severnú aj južnú.
Severná trasa predpokladá v r. 2007 výstavbu ďalšieho cestného obchvatu, v r. 2008-2009 potom ďalší cestný obchvat. Všetko za aktívnej účasti EÚ.
Na južnej trase sa posúdi nutnosť výstavby obchvatu okolo Krupiny.
Tinko napísal:Dialniciar napísal:V r. 2007 sa definitívne rozhodne o strednej variante trasovania R3 s napojením na severnú aj južnú.
Severná trasa predpokladá v r. 2007 výstavbu ďalšieho cestného obchvatu, v r. 2008-2009 potom ďalší cestný obchvat. Všetko za aktívnej účasti EÚ.
Na južnej trase sa posúdi nutnosť výstavby obchvatu okolo Krupiny.
Kedy sa bude o tejto trase rozhodovat, kedy a kde najdeme konecne rozhodnutie?
johhan napísal:Honda napísal: A čo sa bude realizovať skôr ?
Ani srnka netuší ale predpoklad je že by to mohlo byť súbežne.
Honda napísal: Tak tomuto môžu veriť len obyvatelia Turca a BB. Možno sa postaví kúsok preložky na I/59 (to je BB-RK, nie ?) a kúsok na R3 a budú to stavať 20-30 rokov.
johhan napísal:Honda napísal: Tak tomuto môžu veriť len obyvatelia Turca a BB. Možno sa postaví kúsok preložky na I/59 (to je BB-RK, nie ?) a kúsok na R3 a budú to stavať 20-30 rokov.
Trasa R3 ( predtým D65 ) v kategorii R24,5 je v polprofile postavená už od roku 1972-5 v úseku Ďanová - Šturec. Úsek R3 Horná Štubňa sa začína stavať tento rok potom bude nasledovať stavba R3 križovatka Šturec. S dostavdou D1 okolo MT by sa mal aj skompletizovať aj úsek R3 MT (D1) - Ďanová a tým by v roku 2012 mal byť kompletný úsek R3 Martin (D1) - Horná Štubňa v polprofile. S tým že úsek Ďanová - Šturec by v roku 2009 mal prejsť totálnou rekonštrukciou AB krytu a telesa cesty s úvahou na plné rozšírenie na R 24,5. Ak sa to schváli tak to bude plnohodnotná R 24,5/120 od dialničnej križovatky až po TR a okolo Hornej Štubne polprofil a tam sa rozhodne či cez Kremnicu či cez Handlovú. Prípadne na BB
johhan napísal:Definitívne bolo rozhodnuté o 3 stabilných bodoch R3 a to Trstená Martin Šahy
Taktiež o prekládke cesty I triedy cez Donovaly v kategorii C22,5/80
johhan napísal:Mel, najvohnejšia alternatíva sa javí Brezno - BB - TR - PD + Preložka Donovaly. Inak pohronie do 20 rokov zahynie - doslova - v posledných rokoch je úbytok obyvateľstva 20% za 5 rokov
aquila napísal:na slovensku je viacero ciest, ktore sa v 70 a 80tych rokoch postavili/prerobili v parametroch 1/2 profilo RC/D ... a zrovna mapka na highways je velmi dobre. konkretne je tam presne zakreslena R3 aka je v poslednych oficialnych dokumentoch .. byvala D65 ... kedze I/65 ide az po martin
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.