Jurislav napísal:Lebo R1 sa stavala ako rekonštrukcia cesty I/51 a vtedy to nebola RC.
Nie, lebo sa šetrilo, ...
Moderátor: Moderátori
Jurislav napísal:Lebo R1 sa stavala ako rekonštrukcia cesty I/51 a vtedy to nebola RC.
Dialniciar napísal:MH napísal:Jurislav napísal:A čo tak R1 TT-NR? Tam autá moc na výber nemajú, aspoň na jednom úseku.
Vždy majú na výber, ak chcú použiť najkratšiu a najrýchlejšiu trasu musia si za ňu zaplatiť.
V tomto prípade ale súhlasím s Jurislavom, že tu neexistuje na jednom úseku paralelná cestná komunikácia cesty typu II. a alebo III. triedy a to je chyba.
Andrej napísal:Popri useku R1 TT-NR existuje subezna cesta III. triedy v celom useku. Je aj vyznacena ako nahrada R1. Vedie po cestach TT-Zavar-Surovce-Sered-Soporna-Pata-Velke Zaluzie-NR.
Dialniciar napísal:Taktiež som názoru, že žiadna 1/2 profilová D/R by nemala byť spoplatnená. Alebo potom treba spoplatniť všetky 1/2 profilové D/R.
bodrik napísal:Dialniciar napísal:Taktiež som názoru, že žiadna 1/2 profilová D/R by nemala byť spoplatnená. Alebo potom treba spoplatniť všetky 1/2 profilové D/R.
K tomuto sa aj ja pripájam. Spoplatnil by som len D a R v plnom profile a iba tie úseky, pri ktorých existuje paralelná cesta I. alebo II. triedy.
bodrik napísal:bodrik napísal:Dialniciar napísal:Taktiež som názoru, že žiadna 1/2 profilová D/R by nemala byť spoplatnená. Alebo potom treba spoplatniť všetky 1/2 profilové D/R.
K tomuto sa aj ja pripájam. Spoplatnil by som len D a R v plnom profile a iba tie úseky, pri ktorých existuje paralelná cesta I. alebo II. triedy.
Ešte v polprofiloch by som urobil výnimku pri tuneloch (Branisko, Horelica), ktoré by som tiež spoplatnil..
Dialniciar napísal:bodrik napísal:bodrik napísal:Dialniciar napísal:Taktiež som názoru, že žiadna 1/2 profilová D/R by nemala byť spoplatnená. Alebo potom treba spoplatniť všetky 1/2 profilové D/R.
K tomuto sa aj ja pripájam. Spoplatnil by som len D a R v plnom profile a iba tie úseky, pri ktorých existuje paralelná cesta I. alebo II. triedy.
Ešte v polprofiloch by som urobil výnimku pri tuneloch (Branisko, Horelica), ktoré by som tiež spoplatnil..
V prípade obchvatu Čadce by som nechal diaľnicu bez poplatku tak ako v prípade každého diaľničného obchvatu.
MH napísal:Ja by som spoplatnil všetky existujúce D a R, aj v poloprofile okrem:
D1 Prístavný most
R1 Hr.Dúbrava - Hr.Breznica
Sieť košických privádzačov - tie pre mňa nie sú rýchlostnou cestou ani nadradenou infraštruktúrov a hneď by som ju vyradil z majetku NDS a dal do majetku SSC.
Cesty I. triedy a ostatné by som nespoplatňoval vôbec...ani súbežné úseky - problém súbežných úsekov sa dá vyriešiť ľahko a elegantne bez spoplatnenia...
Jurislav napísal:Spoplatniť niektoré úseky ciest 1.triedy je vhodné pre autá nad 3,5t, napr. I/18 okolo Svitu či kde. Tou cestou prejde toľko kamionov, že tam je to myslím rozumné.
Dialniciar napísal:Ak sa nemýlim, tak táto aj spoplatnená je. Alebo min. v r. 2006 bola.
Nevedko napísal:Dialniciar napísal:Ak sa nemýlim, tak táto aj spoplatnená je. Alebo min. v r. 2006 bola.
Spravne. Zoznam vsetkych spoplatnenych usekov je na http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids=537
Dialniciar napísal:MH napísal:Jurislav napísal:A čo tak R1 TT-NR? Tam autá moc na výber nemajú, aspoň na jednom úseku.
Vždy majú na výber, ak chcú použiť najkratšiu a najrýchlejšiu trasu musia si za ňu zaplatiť.
V tomto prípade ale súhlasím s Jurislavom, že tu neexistuje na jednom úseku paralelná cestná komunikácia cesty typu II. a alebo III. triedy a to je chyba.
tomas1 napísal:Dialniciar napísal:MH napísal:Jurislav napísal:A čo tak R1 TT-NR? Tam autá moc na výber nemajú, aspoň na jednom úseku.
Vždy majú na výber, ak chcú použiť najkratšiu a najrýchlejšiu trasu musia si za ňu zaplatiť.
V tomto prípade ale súhlasím s Jurislavom, že tu neexistuje na jednom úseku paralelná cestná komunikácia cesty typu II. a alebo III. triedy a to je chyba.
Cez Zavar a Šulekovo... Zas taká obchádzka to nie je.
MH napísal:ak chce ísť vodič najkratšou a najrýchlejšou trasou nech si za ňu zaplatí a môže použiť D alebo R
Jurislav napísal:MH to napísal veľmi dobre. Ale na slovenských diaľniciach sa stále nájdu vodiči bez diaľničnej nálepky, a tým by som naparil mastnééé pokuty.
Jurislav napísal:Ono ked chces odlepit tu nalepku zo skla tak ju zvacsa roztrhnes=>si v riti a namiesto 1 nalepky pre 2 auta mas 0 nalepiek pre dve auta.
Ked jeden znamy daval prerabat predne sklo na aute tak mu ju nejako zahadne preniesli z jedneho skla na druhe...asi mali nejaky sprej aby sa to dalo odlepit, take daco som pocul ze sa da.
Jurislav napísal:Ono ked chces odlepit tu nalepku zo skla tak ju zvacsa roztrhnes=>si v riti a namiesto 1 nalepky pre 2 auta mas 0 nalepiek pre dve auta.
Ked jeden znamy daval prerabat predne sklo na aute tak mu ju nejako zahadne preniesli z jedneho skla na druhe...asi mali nejaky sprej aby sa to dalo odlepit, take daco som pocul ze sa da.
Naspäť na Diaľničná spoločnosť a mýto
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.