Moderátor: Moderátori
random napísal:vsimol som si ze na poslednej snimke ide oproti fotografovi vlak ... no kludne mohol stat aj mimo mosta ...d~
Caesar napísal:Modernizácia železničnej trate Bratislava-Rača –Šenkvice
http://www.doprastav.sk/index.php?s-cv-contentID=10951
Na tejto linke nájdete niekoľko obrázkov z modernizácie trate.
bystrik napísal:Moze mi prosim niekto z odbornikov vysvetlit, preco sa na rovine v Senkviciach stavala taka dlha estakada???
http://www.doprastav.sk/tmp/asset_cache/full_screen.4/0000013103.JPG
bystrik napísal:Moze mi prosim niekto z odbornikov vysvetlit, preco sa na rovine v Senkviciach stavala taka dlha estakada???
http://www.doprastav.sk/tmp/asset_cache/full_screen.4/0000013103.JPG
direktor napísal:Tu je iná správa:
Celkovo sa investovalo 3 mld. SKK a potrebné budú 2 mld. EUR. Takže realitou je, že pri kurze 1EUR=40SKK, bude treba 80 mld. SKK a preinvestovali sa 3 mld. SKK, takže celkovo sa preinvestovalo 3,75% z celkových plánovaných nákladov.
No to bude ešte veľa práce. Predpokladám, že tento koridor sa bude modernizovať dlhšie než sa bude stavať celá D1.
johhan napísal:Rekonštrukcia koridoru by mala byť do Košíc kompletne ukončená okolo 2012-15.
johhan napísal:
Rekonštrukcia koridoru by mala byť do Košíc kompletne ukončená okolo 2012-15.
Caesar napísal:Existuje aj štúdia EÚ (wazari ju určite pozná): V strednej Európe bude nevyhnutné v r. 2010-2020 investovať v oblasti železničnej dopravy takmer 300 mld. EUR. A to je už závratná suma, v SR cca. 10-15 mld. EUR. A my sa tu bavíme o jednom koridore za 2 mld. EUR, ktorý ešte naviac de facto obnovuje práve EÚ.
wazari napísal:EU rada hadze velke cifry, len s ich naplnanim je to tazsie, uz EU 15 ma problemy s dostavbou prioritnych TEN projektov, co si stanovili pred 11 rokmi.
wazari napísal:johhan napísal:
Rekonštrukcia koridoru by mala byť do Košíc kompletne ukončená okolo 2012-15.
Akurat tento tyzden som niekde cital harmonogram, ale neviem si spomenut kde, bolo tam do 2020. Aj so Zilina-Polsko a Cechy - Madarsko (IV a VI. koridor). Este sa tam hovorilo, ze modernizovane useky by na seba nemali nadvazovat (prace na nich), lebo potom doprava je katastrofalna.
B; napísal:Viete mi niekto povedat ako to priblizne funguje s max rychlostou vs cena.
Keby sa to chcelo pripravit na 200 o kolko by boli vyssie naklady?
Resp. je od 160 vyssie nejaky technologicky skok v systeme stavby a preto sa vybrala 160 alebo je to odvodene od moznosti lokomotiv?
dakujem
B;
johhan napísal:Ano 2020 až do Čiernej nad Tisou
johhan napísal:Ano 2020 až do Čiernej nad Tisou
B; napísal:Viete mi niekto povedat ako to priblizne funguje s max rychlostou vs cena.
Keby sa to chcelo pripravit na 200 o kolko by boli vyssie naklady?
Resp. je od 160 vyssie nejaky technologicky skok v systeme stavby a preto sa vybrala 160 alebo je to odvodene od moznosti lokomotiv?
dakujem
B;
wazari napísal:Este sa tam hovorilo, ze modernizovane useky by na seba nemali nadvazovat (prace na nich), lebo potom doprava je katastrofalna.
wazari napísal:Kedysi, ked sa to dost v tlaci tocilo okolo modernizacie teleznice cez Trencin, tak tam bola daka informacia, ze pri Trencine je este vynechany koridor na severojuznu zeleznicnu rychlodrahu nad 200 km/hod. Ale ci je to pravda...
wazari napísal:Kedysi, ked sa to dost v tlaci tocilo okolo modernizacie teleznice cez Trencin, tak tam bola daka informacia, ze pri Trencine je este vynechany koridor na severojuznu zeleznicnu rychlodrahu nad 200 km/hod. Ale ci je to pravda...
Caesar napísal:wazari napísal:Este sa tam hovorilo, ze modernizovane useky by na seba nemali nadvazovat (prace na nich), lebo potom doprava je katastrofalna.
Toto je pravda, že by sa malo modernizovať na viacerých úsekoch, lenže wazari, reálne nie je za čo.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.